לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סיון אקשטיין

סיון אקשטיין

סיון אקשטיין

רופאה ופסיכותרפיסטית, מטפלת בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף

רופאה מאומתת
מספר רשיון רופא: 1-32651

שמי סיון אקשטיין ואני רופאה ופסיכותרפיסטית, מטפלת בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף בגישת האקומי. במסגרת עבודתי כפסיכותרפיסטית בקליניקה הפרטית אני מטפלת במתבגרים ומבוגרים ועוסקת בהתמודדויות עם טראומה ומשברי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל סיון אקשטיין

אודות סיון אקשטיין

שמי סיון אקשטיין ואני רופאה ופסיכותרפיסטית, מטפלת בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף בגישת האקומי.

במסגרת עבודתי כפסיכותרפיסטית בקליניקה הפרטית אני מטפלת במתבגרים ומבוגרים ועוסקת בהתמודדויות עם טראומה ומשברי החיים ועם קשיים רגשיים שונים כגון מתח, חרדה, דיכאון וקושי בוויסות. אני מטפלת גם במבוגרים עם אוטיזם בתפקוד גבוה עם התמקדות ביצירת קשר, זיהוי והבעת רגשות, הבנת הסביבה והתמודדות עם מצבי תסכול.  

כרופאה מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, אני מאבחנת ומטפלת בילדים ובמתבגרים המתמודדים עם אתגרים הקשורים לתפקודי המוח ומערכת העצבים, בקליניקה ציבורית ופרטית.

אני מאמינה בטיפול רגשי הכולל הסתכלות על מגוון הרבדים של החוויה האנושית מתוך אמונה בשלמות מארג גוף-נפש-רוח. בטיפול אני משלבת גם כלים מעולם הפסיכותרפיה הבודהיסטית כדי לפתח מודעות לדפוסים הגורמים לסבל. השילוב בין ההתמחויות בתחום הרפואי והרגשי בקליניקות השונות מאפשר לי ראייה אינטגרטיבית והתייחסות לשינוי ולהתפתחות לאורך מעגל החיים.

קליניקה פסיכותרפיה מבוגרים, בית הכרם, ירושלים  0506617681   sivanek7@gmail.com 

מרפאת נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, דרך חברון 101 ירושלים   0503115235,02-5454041    office@neurodev.co.il 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סיון אקשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סיון אקשטיין ובאחריותו/ה.