לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רותי פרוש

רותי פרוש

רותי פרוש

עובדת סוציאלית, MSW, CBT, ACT, מדריכת הורים ומתאמת הורית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29450

  MSW, מדריכת הורים מוסמכת, מטפלת קוגנטיבית התנהגותית CBT, ו ACT ( קבלה ומחוייבות ), מתאמת הורית לעבודה עם הורים גרושים בעצימות גבוהה. בעלת ניסיון של שנים ארוכות בעבודה עם נוער והדרכת הורים. מלווה נוער נושר, עובר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רותי פרוש

אודות רותי פרוש

  MSW, מדריכת הורים מוסמכת, מטפלת קוגנטיבית התנהגותית CBT, ו ACT ( קבלה ומחוייבות ), מתאמת הורית לעבודה עם הורים גרושים בעצימות גבוהה. בעלת ניסיון של שנים ארוכות בעבודה עם נוער והדרכת הורים. מלווה נוער נושר, עובר חוק, נוער עם בעיות התנהגות, דחייה חברתית, חרדה חברתית, הימנעויות ממצבים חברתיים וטראומה.

מלווה משפחות בתקופות של משבר: גירושין, יציאה בשאלה, יציאה מהארון, טראומה ואובדן ופגיעות מיניות בתוך המשפחה.

אני מאמינה שניתן להתרומם ממשברים ושניתן לעשות שינויים גם אם הם על ידי צעדים קטנים שלאט לאט מובילים לשינוי משמעותי. אני משלבת שפה טיפולית אינטגרטיבית ומאמינה בשותפות מלאה בגובה העיניים במהלך המסע המשותף בקליניקה.

בשרות הציבורי אני מרכזת יחידה המטפלת בילדים ונוער המפגינים התנהגות מינית לא מותאמת או פוגעת. במסגרת עבודתי אני מלווה את צוות היחידה, מעניקה טיפולים פרטניים לילדים ונוער, מטפלת במשפחות עם פגיעות מיניות בתוך המשפחה, מדריכה הורים וכן מעריכה צרכים ומוגנות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רותי פרוש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רותי פרוש ובאחריותו/ה.