לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שותפים למסע (ע"ר)

שותפים למסע (ע"ר)

שותפים למסע (ע"ר)

עמותה רשומה מאומת
מספר עמותה: 580702686

אודות שותפים למסע (ע"ר) בקצרה:

'שותפים למסע' היא תוכנית המציעה ליווי אישי או קבוצתי למתמודדים עם אתגרי חיים קשים. תוכנית 'שותפים למסע' פועלת כעמותה עצמאית ומבוססת על תלמידות ותלמידים ותיקים של מסלולי לימוד המדיטציה יחד עם מורים ומדריכים...


אודות שותפים למסע (ע"ר)

'שותפים למסע' היא תוכנית המציעה ליווי אישי או קבוצתי למתמודדים עם אתגרי חיים קשים.

תוכנית 'שותפים למסע' פועלת כעמותה עצמאית ומבוססת על תלמידות ותלמידים ותיקים של מסלולי לימוד המדיטציה יחד עם מורים ומדריכים אשר כחלק מאימונם האישי מוכנים ושמחים לחלוק את דרכם עם כל אלה היכולים להיעזר בשותפות כזו למסעם.

כאשר אנו נקלעים למצבי משבר בריאותיים, נפשיים, אבל, אובדן ואחרים, נשמטת הקרקע מתחת לתפיסות העולם שהחזיקו אותנו בחיינו, ופעמים רבות אנו נסחפים במערבולת של תגובות ופעולות. במצבים אלו חשוב ללמוד לא להעמיס על עצמנו סבל מיותר, להבחין בין המצב ה"אובייקטיבי" אתו אנו מתמודדים, לבין הסבל הנוסף, הנובע מהתגובות, הפרשנויות והדפוסים שלנו.

דרך התרגול הבודהיסטית, המתבססת על עקרונות תיאורטיים בשילוב עם תרגול המדיטציה, מתמקדת בדיוק בנקודה הזו: ביכולת להבחין בין כאב בלתי נמנע, לסבל מיותר.

מוזמנים להכיר אותנו ולהצטרף למסע > https://www.shutafimlamasa.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שותפים למסע (ע"ר), ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שותפים למסע (ע"ר) ובאחריותו/ה.