לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נדיה שיפרין

נדיה שיפרין

נדיה שיפרין

פסיכולוגית רפואית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142428

שמי נדיה שיפרין, ואני מתמחה ועוסקת בייעוץ וטיפול פסיכולוגי במצבי משבר לאנשים המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים, בין אם אקוטיים ( פציעות, פרוצדורות רפואיות שונות, אשפוז ) ובין אם כרוניות (מגבלות גופניות, מחלות,... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0528445711 בימים:
ראשון, בין 09:00 ל 15:00
שלישי, בין 15:00 ל 19:00
רביעי, בין 11:00 ל 14:00

פניה אל נדיה שיפרין

אודות נדיה שיפרין

שמי נדיה שיפרין, ואני מתמחה ועוסקת בייעוץ וטיפול פסיכולוגי במצבי משבר לאנשים המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים, בין אם אקוטיים ( פציעות, פרוצדורות רפואיות שונות, אשפוז ) ובין אם כרוניות (מגבלות גופניות, מחלות, תסמונות) ובני משפחותיהם. מלווה ומטפלת בטראומה, דיכאון, חרדה, אבל ואובדן. בעלת נסיון עם טיפולים קצרי וארוכי טווח.

עובדת עם צוותים רפואיים בנושאים הקשורים לניהול והתמודדות עם סטרס, מניעת שחיקה ובניית חוסן. 

הטיפול שלי הינו אינטגרטיבי, המשלב חשיבה דינאמית, כלים מתוך הטיפול הקוגנטיבי התנהגותי וכלים פסיכופיזיולוגיים. אני מאמינה כי ניתן וצריך להתאים לכל מטופל את שיטת הטיפול אשר תתאים ותטיב עימו, במטרה לשפר את איכות חייו ולהקנות כלים להתמודדות עם האתגרים בחייו. אני מטפלת בשפות: עברית, רוסית ואנגלית. כיום עובדת בבית החולים איכילוב ובקליניקה פרטית בחיפה (טיפולים פרונטליים ואונליין).

פרטים ליצירת קשר: 
טלפון - 052844571
מייל: nadejdash@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נדיה שיפרין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נדיה שיפרין ובאחריותו/ה.