לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבר טל

ענבר טל

ענבר טל

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 39662

אודות ענבר טל בקצרה:

שמי ענבר, עובדת סוציאלית קלינית (MSW), מתמחה בבריאות הנפש ומטפלת במבוגרים בקליניקה בתל אביב ובטיפול מקוון ב-ZOOM. מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת את הגישה הפסיכודינמית, גישת (CBT), שעוזרת למטופלים לעבור תהליך של שינוי...

פניה אל ענבר טל

אודות ענבר טל

שמי ענבר, עובדת סוציאלית קלינית (MSW), מתמחה בבריאות הנפש ומטפלת במבוגרים בקליניקה בתל אביב ובטיפול מקוון ב-ZOOM.

מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת את הגישה הפסיכודינמית, גישת (CBT), שעוזרת למטופלים לעבור תהליך של שינוי חשיבתי, כשבסופו של הטיפול הם מפתחים דפוסי חשיבה בריאים יותר, לצד כלים של הגישה המוטיבציונית שמאפשרת את תחילתו של שינוי התנהגותי, עוזרת למטופל להניע את עצמו ולחולל שינוי משמעותי מתוך מוטיבציה פנימית.

אני מסייעת בהתמודדות עם מגוון רחב של קשיים רגשיים כמו: תחושת דכדוך, דיכאון והפרעות במצב רוח, חרדה, תחושת בדידות, דימוי עצמי נמוך, דחיינות, קשיים בזוגיות, מצבי משבר, קשיים במערכות יחסים בין אישיות, קושי בוויסות רגשי, קשיים חברתיים ואוטיזם.

כמו כן, אני מסייעת לאנשים שמרגישים תחושת תקיעות וחוסר שביעות רצון מחייהם בתחומים שונים בחיים ועוזרת למטופל לראות את הכוחות הטמונים בו שיעזרו לו בתהליך העצמה והתפתחות אישית.

"אני המאמין שלי"

אני מאמינה שאחד הדברים שחשובים בטיפול הוא יצירת קשר המבוססת על אמון, אמפטיה, אוטונומיה ותחושת בטחון.

במהלך הטיפול אני מקשיבה למטופל ומנסה להבין יחד איתו את הסיטואציה או הקושי שהמטופל מעלה בטיפול ומכאן אני מעניקה לו את התחושה שהוא האחראי ליצירת שינוי בחייו, שהשינוי נובע ממנו.

הדגש שאני שמה בטיפול הוא על התבוננות בנפש האדם, במודע ובלא מודע. טיפול הינו תהליך שהמטופל עובר ביחד עם המטפל, הוא לא לבד מה שמקנה לו תחושת ביטחון והרגשה של מרחב בטוח בטיפול.

במהלך הטיפול המטופל ילמד להבין מדוע הוא חושב, מרגיש ומתנהג כפי שהוא, דרך היכרות מעמיקה עם אירועים שונים בחייו בעבר ובהווה.  

אני מאמינה שתחילתו של שינוי התנהגותי נובע מתוך מוטיבציה פנימית של האדם משום שהיא מעניינת או מלהיבה. ככל שהמטופל מרגיש שתוכן השינוי "קרוב יותר" למה שניתן לכנות מוטיבציה פנימית כך גדל הסיכוי להטמעה ולהוביל לשינוי משמעותי.

כמו כן, אני מאמינה שאנחנו יוצרים את המצב רוח שלנו, ורק אנחנו מסוגלים לשנות אותו.

לא מעט אנשים מתמודדים עם מצבים רגשיים שונים כמו חששות, חרדה ותסכול, כשלרוב מדובר בתחושות המלוות בדפוסי חשיבה שליליים. מצב שכזה עשוי להגביר את תחושת החרדה באופן ניכר, וכפועל יוצא גם את היכולת להתמודד עם המצב וגורמים לנו לסבל רב.  

במהלך הטיפול המטופלים יעברו תהליך של שינוי חשיבתי, כשבסופו של הטיפול הם יפתחו דפוסי חשיבה בריאים שישחרר אותם מהסבל ויביא אותם להיות מאושרים ומסופקים יותר מחייהם .

מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-7333-596 או במייל inbartal5@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבר טל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבר טל ובאחריותו/ה.