לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מירי אלבז

מירי אלבז

מירי אלבז

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-153923

אודות מירי אלבז בקצרה:

פסיכולוגית בהתמחות שיקומית אני מציעה טיפול פסיכולוגי לילדים, נוער ומבוגרים ועוסקת בהדרכת הורים. אני עובדת עם מגוון רחב של קשיים רגשיים והתמודדות עם אירועי חיים, בין היתר קשיי וויסות רגשי והתנהגותי, חרדה, בעיות...

פניה אל מירי אלבז

אודות מירי אלבז

פסיכולוגית בהתמחות שיקומית

אני מציעה טיפול פסיכולוגי לילדים, נוער ומבוגרים ועוסקת בהדרכת הורים.

אני עובדת עם מגוון רחב של קשיים רגשיים והתמודדות עם אירועי חיים, בין היתר קשיי וויסות רגשי והתנהגותי, חרדה, בעיות משפחתיות וטראומה. משלבת בעבודה טכניקות גוף- נפש לצד כלים קוגניטיביים התנהגותיים וגישות פסיכודינאמיות ומאמינה באפשרות לייצר שינוי לטובה בחיים ובקשרים עם אחרים.

כיום עובדת כפסיכולוגית בתיכון לחינוך מיוחד עם מתבגרים עם קשיים חברתיים ותקשורתיים ובעלת קליניקה בכרמיאל.

בעבר עבדתי בשירות בתי הסוהר, כמו כן, הצעתי טיפול לילדים ומתבגרים במסגרת שהותם במחלקה המטו-אונקולוגית וטיפול להורים ולבני המשפחה בהתמודדותם. עבדתי במשך ארבע שנים בקידום נוער בירושלים עם אוכלוסיית בני נוער במצבי סיכון שונים.

בטיפול בבני נוער- מתמחה בהתמודדות עם מצבים סיכוניים, גיבוש זהות, סוגיות בזהות מינית ומגדרית, טראומה. מאמינה כי תהליך של חיזוק הקשר החיובי והמיטיב עם ההורים הוא המפתח לצמיחה ולחיזוק עצמאות בריאה בקרב מתבגרים.

מאמינה שהטיפול הפסיכולוגי הינו תהליך שהמטופל והמטפל שותפים מלאים בו, מה שמייצר מסע ייחודי ושונה לכל אדם המעוניין להביא את עצמו לכדי שיפור והעשרת חייו וסיגול אופני התמודדות מיטיבים ומאוזנים יותר. 

קליניקה בכרמיאל, טלפון ליצירת קשר 0547705027

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מירי אלבז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מירי אלבז ובאחריותו/ה.