לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לילך ישורון

לילך ישורון

לילך ישורון

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 24776

אודות לילך ישורון בקצרה:

עובדת סוציאלית קלינית (MSW) ומטפלת בתחום בריאות הנפש יותר מעשור בארץ ובחו"ל. מטפלת גם באופן מקוון, טיפולים קצרי מועד או ממוקדים על רקע משבר. בין היתר סביב משבר מהקורונה או המצב הבטחוני.  נסיוני התעסוקתי...

פניה אל לילך ישורון

אודות לילך ישורון

עובדת סוציאלית קלינית (MSW) ומטפלת בתחום בריאות הנפש יותר מעשור בארץ ובחו"ל. מטפלת גם באופן מקוון, טיפולים קצרי מועד או ממוקדים על רקע משבר. בין היתר סביב משבר מהקורונה או המצב הבטחוני. 

נסיוני התעסוקתי כולל תמיכה וליווי של משפחות ובודדים בארץ ובחו"ל, עבודה במרפאה לבריאות הנפש ושל משרד הבטחון, ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לשיקום נפשי, פנייה לסל שיקום, מיצוי זכויות, תאום טיפול, עבודה משפחתית וחיזוק המוטיבציה לשיקום. כמו כן, יש לי נסיון עשיר בליווי רגשי סביב פוסט טראומה, התמכרויות, חרדה ודכאון.

בבסיס כל טיפול קיים ערך אהבת האדם והאמונה בתהליך הטיפולי כמסע משותף המשפר את איכות חיי האדם. אני עושה שימוש בכלים קוגניטיבים התנהגותיים לצד כלים ממוקדי רגש כאשר האדם וצרכיו במרכז. 

המרחב הטיפולי בעיני הינו מקום אליו הולכים יד ביד, בבטחה ובאמון על מנת ליצור משמעות ואיזון. לכבוד הוא לי להיות חלק ממסע זה בקרב מטופליי. 

להתייעצות ללא התחייבות, או לכל שאלה אחרת, אל תהססו לכתוב לי בתיבת הפניות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לילך ישורון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לילך ישורון ובאחריותו/ה.