לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עפרה מרקוביץ

עפרה מרקוביץ

עפרה מרקוביץ

מטפלת בעלת רישיון זר שאינו ישראלי מאומתת
מספר רישיון: 5614600

אודות עפרה מרקוביץ בקצרה:

Ofra Banay Markowitz MA, LCSW שמי עופרה בנאי מרקוביץ, אני פסיכותרפיסטית פסיכודינאמית עם נסיון עשיר טווח בטיפול בבני נוער (16 ומעלה), מבוגרים יחידנים, טיפול זוגי ומשפחתי. מירב מטופליי מגיעים בעקבות רילוקיישן, דכאון, חרדות,...


אודות עפרה מרקוביץ

Ofra Banay Markowitz MA, LCSW

שמי עופרה בנאי מרקוביץ, אני

פסיכותרפיסטית פסיכודינאמית עם נסיון עשיר טווח בטיפול בבני נוער (16 ומעלה), מבוגרים יחידנים, טיפול זוגי ומשפחתי. מירב מטופליי מגיעים בעקבות רילוקיישן, דכאון, חרדות, בעיות בנישואים, בעיות בהורות, התמודדות עם בעיות קשב וריכוז, בייפולאר, פוסט טראומה ואובדן.  

 

תחום העיסוק שלי מתמקד בפסיכולוגיה פסיכודינאמית, כשהדגש הוא בהבנת ה׳אני׳ מאז שנות הילדות, ההתחברות לסביבה הראשונית, בניית מערכות יחסים בכל רבדי החיים, וההתמודדות עם אתגרים. 

 

 בטיפול חם ואמפטי, יחד אנו מקבלים תובנות וכלים מבוססי מחקר שעוזרים בהתמודדות עם אתגרים ומימוש מלוא הפוטנציאל לחיי סיפוק ותחושת משמעות. בשעות הטיפול אני מקשיבה לרחשי ליבם וחייהם של מטופליי ומחברת נקודות אל הידע האקדמי והמדעי, ומעבירה אותו בגובה עיניים כדי  שיתחבר לליבם ויסייע בתובנות האישיות. 

 

טיפול פסיכולוגי הוליסטי הוא כזה שכולל את מכלול חיי המטופל: נפש, מוח, גוף וסביבה. הקשר בין שני האיברים התאומים - מוח ומעיים, נפש האדם, וסביבתו הם העוגנים הראשיים בטיפול, מהם נולדות תובנות אישיות המובילות אל איזון, קבלה עצמית, ובהירות.  

 

אני מקבלת מטופלים עם קשת רחבה של דיאגנוזות ומכל רבדי האוכלוסיה והטיפול וירטואלי

אפשר לסמס  בווצאפ למספר האישי

+1917-886-3235

או אימייל

Ofra10@aol.com 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עפרה מרקוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עפרה מרקוביץ ובאחריותו/ה.