לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ

מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ

מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ

חברה פרטית מאומת/ת
ח.פ.: 516098290

            מכון סול לפסיכותרפיה בגבעתיים - טיפול ואבחון פסיכולוגי מכון סול לפסיכותרפיה יוסד ומנוהל על-ידי שתי פסיכולוגיות בעלות הכשרה קלינית אשר שמו לעצמן למטרה להנגיש את הטיפול הפסיכולוגי... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ

מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ 1

 

 

 

 

 

 

מכון סול לפסיכותרפיה בגבעתיים - טיפול ואבחון פסיכולוגי

מכון סול לפסיכותרפיה יוסד ומנוהל על-ידי שתי פסיכולוגיות בעלות הכשרה קלינית אשר שמו לעצמן למטרה להנגיש את הטיפול הפסיכולוגי לכלל האוכלוסייה ולהתאים לכל פונה את שיטת הטיפול והמטפל המתאימים לו ביותר.

במכון סול, מגוון מטפלים מקצועיים ומנוסים, מומחים בתחומם, המשתמשים בשיטות טיפול מגוונות הנשענות על ידע מחקרי מבוסס ומקצועי. לצד הטיפול המקצועי, אנו דואגים ליצירת מרחב נעים, אינטימי וכזה המאפשר לשוחח בפתיחות, חופשיות, תוך שמירה על סודיות ודיסקרטיות מלאה.

תחומי ההתמחות הינם רחבים וביניהם, טיפול בחרדה, בדיכאון ובהפרעות מצב רוח, טיפול בילדים ונוער, טיפול במצבי משבר, טיפולים ממוקדים וקצרי מועד (טיפול דינאמי קצר מועד וטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT), טכניקות להרגעה כמו מיינדפולנס, טיפול בגיל השלישי, טיפול בגיל הרך והפרעות התפתחותיות (כגון אוטיזם) ותחומי טיפול נוספים-לפי התמקצעות המטפל הספציפי.

אנו מאמינים כי התנסות ראשונית בטיפול הינה חוויה ייחודית מאין כמותה, כזו המזמינה את האדם להתבונן לחיי הנפש הפנימיים והכמוסים ביותר. המרחב הטיפולי, מפגיש לא אחת עם אזורים מורכבים של הנפש ועלול להזמין לעיסוק עם נושאים קשים.

אנו מאמינים כי הטיפול הוא מרחב המאפשר להחזיק את המורכבות הזאת, לצמוח מתוך השבר והכאב ולפתח מנגנוני חוסן יעילים ומשוכללים יותר. כך, אנו סבורים כי טיפול נפשי יוסיף לתחושת לכידות פנימית ו"שקט" נפשי אשר רבים כל כך חסרים וכמהים לו.

מתוך ה"אני מאמין" של התאמת הטיפול עבור המטופל, במכון סול לפסיכותרפיה אנו מציעים טיפולים יחידניים, טיפולים זוגיים ומשפחתיים וטיפולים קבוצתיים.

אנו מציעים לכם לקרוא על צוות המכון ופעילויותיו. הנכם מוזמנים להתרשם מהתוכן המקצועי העשיר הנמצא באתר ונכתב על ידי צוות המטפלים המקצועיים והמומחים בתחומם.

בנוסף, אנו מזמינים אתכם למפגש היכרות ראשוני והתעניינות בטיפול.

בו יחד נבין את הצרכים שלכם ונתאים לכם את המענה המדויק ביותר - לתאום מפגש

 

בברכה,

צוות מכון סול לפסיכותרפיה

 

בקרו באתר האינטרנט שלנו-

https://www.soulpsy.co.il/

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מכון סול לפסיכותרפיה בע"מ ובאחריותו/ה.