לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכאל אלימלח

מיכאל אלימלח

מיכאל אלימלח

עובד סוציאלי קליני

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 30225

שמי מיכאל, עובד סוציאלי קליני  (MSW), מנחה קבוצות ומדריך. מטפל במתבגרים ומבוגרים בקליניקה בצפון תל אביב.  מזה מספר רב של שנים מקדיש את חיי המקצועיים לטיפול וליווי נשים, גברים ומתבגרים במעברי חיים וכן כאלה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית למתנדבים ומתנדבות בסיוע הומניטרי לאזרחי אוקראינה. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0528727563 בימים:
שני, בין 16:00 ל 19:00
שלישי, בין 16:00 ל 20:00

פניה אל מיכאל אלימלח

אודות מיכאל אלימלח

שמי מיכאל, עובד סוציאלי קליני  (MSW), מנחה קבוצות ומדריך. מטפל במתבגרים ומבוגרים בקליניקה בצפון תל אביב. 

מזה מספר רב של שנים מקדיש את חיי המקצועיים לטיפול וליווי נשים, גברים ומתבגרים במעברי חיים וכן כאלה החווים קשיים במערכת הזוגית וביחסים בתוך המשפחה. 

בקליניקה אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלבת כלים קוגנטיבים- התנהגותיים לצד גישות דינאמיות המותאמות לצרכי המטופל. כמו כן אני מנחה קבוצות ייעודיות וייחודיות לגברים.   

במסגרת השירות הציבורי אני בעל נסיון רב בטיפול בבריאות הנפש, טיפול באנשים המתמודדים עם קשיי מצברוח, טראומה, חרדה, קשיים בויסות הרגשי וכן בעל ניסיון באבחון וטיפול בבני נוער וייעוץ להוריהם.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכאל אלימלח, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכאל אלימלח ובאחריותו/ה.