לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
כרמל הראל

כרמל הראל

כרמל הראל

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32585

עו"ס קלינית, M.Sw. אוהבת א.נשים ואת המקצוע. בעלת ניסיון בטיפול במשברי חיים (דיכאון, פרידות, אובדן, אבטלה, קשיים בפוריות), חרדות, התמכרויות ותחלואה כפולה בפרט, גיבוש זהות מינית ומגדרית. להט"בק פרינדלי 🏳️‍🌈 הכרות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל כרמל הראל

כרמל הראל השיבה ל 100% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות כרמל הראל

עו"ס קלינית, M.Sw. אוהבת א.נשים ואת המקצוע. בעלת ניסיון בטיפול במשברי חיים (דיכאון, פרידות, אובדן, אבטלה, קשיים בפוריות), חרדות, התמכרויות ותחלואה כפולה בפרט, גיבוש זהות מינית ומגדרית. להט"בק פרינדלי 🏳️‍🌈

הכרות מעמיקה עם תחום השיקום בבריאות הנפש. ייעוץ וליווי לבני משפחה שיקיריהם מתמודדים עם משבר נפשי. ייעוץ והכוונה לסל שיקום.

 

אני מאמינה ביצירת מקום מאפשר להתבוננות פנימית, גדילה ושינוי. מטפלת בגישה פסיכודינאמית בשילוב עם גישות התנהגותיות בהתאם לרצון והצורך של האדם שמולי.

פנייה להתחלת טיפול מלווה פעמים רבות בחששות, מזמינה אתכם להתקשר לשיחה בגובה העיניים, וחשיבה משותפת על הטיפול והתהליך המתאים. אם מצאת את עצמך במשהו שכתבתי למעלה- תתקשר.י, נחשוב ביחד מה יסייע לך.

בעלת קליניקה ברחובות, באיזור מרכזי ונגיש בעיר, ליד מכון ויצמן, עם קרבה לתחבורה ציבורית ומקומות חניה.

בנוסף- מעבירה הרצאות והדרכות צוות, פרונטליות או אונליין במגוון נושאים: התמכרויות, פסיכופתלוגיה ובריאות הנפש, אלימות במשפחה ופגיעות מיניות.

There's a crack in everything- That's how the light gets in... 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של כרמל הראל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי כרמל הראל ובאחריותו/ה.