לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דבי ג'ייקובסון מייזלס

דבי ג'ייקובסון מייזלס

דבי ג'ייקובסון מייזלס

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28799

אודות דבי ג'ייקובסון מייזלס בקצרה:

דבי ג'ייקובסון מייזלס | טיפול קוגניטיבי התנהגותי - mindful-therapy.co.il לאורך עבודתי במסגרות מגוונות מעל 12 שנה, פיתחתי קליניקה המבוססת על אמפתיה, חמלה וריפוי, שמשלבת כלים מטיפול קוגניטיבי התנהגותי, EMDR, מיינדפולנס,...

פניה אל דבי ג'ייקובסון מייזלס

דוברת עברית.

אודות דבי ג'ייקובסון מייזלס

דבי ג'ייקובסון מייזלס, פסיכותרפיה, CBT, EMDR

דבי ג'ייקובסון מייזלס | טיפול קוגניטיבי התנהגותי - mindful-therapy.co.il

לאורך עבודתי במסגרות מגוונות מעל 12 שנה, פיתחתי קליניקה המבוססת על אמפתיה, חמלה וריפוי, שמשלבת כלים מטיפול קוגניטיבי התנהגותי, EMDR, מיינדפולנס, IFS וליווי רוחני. כל שיטות הטיפול שלי מבוססות במחקר. 

אני מאמינה שלא צריך לסבול לבד, יש דרכים קונקרטיות להרגיש טוב יותר טוב ברגע זה. אאעבוד איתך לאורך הדרך לרפא את הכאב והדפוסים שמונעים ממך להרגיש שמחה ושלווה ביום יום, בחיי משפחה ובעבודה.

אני עובדת בת.ל.ם שירותים פסיכולוגיים בכרמיאל, למטופלים בקופות חולים מכבי ולאומית, ובמרכז לפרט ומשפחה במועצת עמק יזרעאל. 

הקליניקה הפרטית שלי שמתמחה בCBT וטיפול בחרדה ודיכאון הוקמה בחיפה ב 2013 ועברה ב2018 לקיבוץ חנתון.

טיפול קוגניטיבי

טיפול קוגניטיבי עוזר לנו לזהות את דפוסי המחשבה השליליים שלנו המובילות אותנו לרגשות קשים של פחד, בדידות, האשמה עצמית וחוסר תקווה. אנו לומדים לפתח מחשבות בריאות יותר ולמנוע את ההדרדרות לדיכאון ולחרדה.

טיפול התנהגותי 

בטיפול ההתנהגותי אנו עובדים להטמיע הרגלים חיוביים ביום יום שמשפיעים ישירות על הפיזיולוגיה של המוח. השינוי הזה מאיץ שיפור בתחושות של דיכאון וחרדה.

טיפול מבוסס מיינדפולנס

בטיפול מבוסס מיינדפולנס אנחנו לומדים להקשיב לגוף ולנשימה שלנו. אנו מזהים את הקולות של ביקורת עצמי, שיפוטיות וצורך בשליטה ואנו מתרגלים לפתח קול של חמלה וקבלה כלפי עצמנו. דרך תרגילי מדיטציה אנו מטמיעות שינוי גם מחוץ לחדר הטיפול.

יש לי ניסיון רב שנים בעבודה עם אנשים הסובלים מדיכאון, חרדה וקשיים רגשיים רבים, ואני רואה שהטיפול מהווה שינוי משמעותי בחייהם של מטופלים רבים. יותר מזה - לא צריך לסבול לבד.

 

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דבי ג'ייקובסון מייזלס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דבי ג'ייקובסון מייזלס ובאחריותו/ה.