לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דר' סואר מחול

דר' סואר מחול

דר' סואר מחול

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16822

אודות דר' סואר מחול בקצרה:

שמי דר' סואר מחול- חורי (PhD), ואני עובדת סוציאלית, מרצה וחוקרת בתחום ההתמודדות של בני משפחה עם חולי במשפחה. אני מדריכה מוסמכת ומנחת קבוצות, ובעבר עבדתי כראש הצוות הסוציאלי במערך הטיפול ההמטלוגי / אונקולוגי בבית...

פניה אל דר' סואר מחול

דוברת עברית.

אודות דר' סואר מחול

שמי דר' סואר מחול- חורי (PhD), ואני עובדת סוציאלית, מרצה וחוקרת בתחום ההתמודדות של בני משפחה עם חולי במשפחה. אני מדריכה מוסמכת ומנחת קבוצות, ובעבר עבדתי כראש הצוות הסוציאלי במערך הטיפול ההמטלוגי / אונקולוגי בבית החולים לילדים ברמב"ם. אני מומחית בטיפול רגשי בילדים, מתבגרים ומשפחות המתמודדים עם מצבי חולי, אובדן ושכול ומטפלת ביצירה והבעה.

הכרותי רבת השנים עם מערכת הבריאות ועם ההתמודדות מול מחלות מסכנות חיים, מאפשרת לי לסייע לילד/ המתבגר החולה , ולכלל המערכת המשפחתית. אני מנוסה בליווי הרגשי לאורך שלבי המחלה וההחלמה, ומביאה לטיפול ידע רחב הנוגע להתמודדויות הקשורות למחלה ולמצוקה הריגשית שנגרמת כתוצאה ממנה.

בגישתי הטיפולית  משלבת גישות טיפוליות שונות בהתאם למטרות הטיפול ולצרכי המטופל, כגון: טיפול רגשי, טיפול בשעת משבר, טיפול ביצירה והבעה, הרפיה ודימיון מודרך, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT)...ועוד.

הטיפול קוגנטיבי התנהגותי הינו טיפול ממוקד, המתאים להתמודדויות וקשיים שהרבה מאיתנו חווים בחיים כגון: הפרעות חרדה (חרדה חברתית, חרדת בחינות, חרדת בריאות ועוד), התקפי פניקה, OCD, דיכאון, ועוד. מטרת הטיפול הינה לחזק את האדם ועזור לו להתמודד עם בעיותיו באמצעות שינויים בדפוסי החשיבה וההתנהגות שלו, תוך הקניית טכניקות ומיומנויות שיעזרו לו להתמודד עם מצבים שונים בחייו. טיפולים אלו הינם לרוב, ממוקדי מטרה וקצרי מועד.

אני מאמינה שבכל אחד, בכל גיל, טמונים כוחות רבים, ובכדי להשיג שינוי, לעיתים יש להיעזר באדם משמעותי נוסף, המטפל. כמטפלת - אני מקפידה להיות שותפה בתהליך הזה על מנת לאפשר לו לקרות.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דר' סואר מחול, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דר' סואר מחול ובאחריותו/ה.