לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרון שרון

שרון שרון

שרון שרון

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-152016

מטפלת במבוגרים ובוגרים צעירים בגישה פסיכודינמית המאפשרת התבוננות מעמיקה בעולמו הפנימי של האדם, חיבור למצוקות ולקשיים עמם הוא מתמודד והבנת תהליכים נפשיים המשפיעים על מציאות חייו. משלבת שימוש בEMDR ובכלים נוספים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שרון שרון

אודות שרון שרון

מטפלת במבוגרים ובוגרים צעירים בגישה פסיכודינמית המאפשרת התבוננות מעמיקה בעולמו הפנימי של האדם, חיבור למצוקות ולקשיים עמם הוא מתמודד והבנת תהליכים נפשיים המשפיעים על מציאות חייו. משלבת שימוש בEMDR ובכלים נוספים ע״פ הצורך.

מאמינה במפגש אנושי טיפולי, רגיש ובטוח, כזה שיאפשר חיבור ותנועה של אדם אל עצמו ויהווה קרקע לצמיחה ולרווחה נפשית.

השכלה והכשרה:

תואר ראשון בפסיכולוגיה- אוניברסיטת בר-אילן

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית- מכללה אקדמית רופין

ניסיון מקצועי:

כיום בעלת קליניקה פרטית בפתח תקווה (רח׳ רוטשילד 79).

מטפלת במרכז חוסן- טיפול ממוקד טראומה על רקע בטחוני.

בשנים האחרונות עבדתי במרכז לבריאות הנפש ׳שער מנשה׳ מתוכן כשנתיים במחלקה לאשפוז יום וארבע שנים במרפאה לבריאות הנפש. במסגרת תפקידי ערכתי אבחונים, הנחתי קבוצות טיפוליות ופגשתי מטופלים באופן פרטני. תחומי ההתמחות כללו טיפול בטראומות מורכבות, הפרעות אפקטיביות, התמודדות עם משברי חיים וקשיים במערכות יחסים.

בנוסף, הוסמכתי כתומכת טיפול בגישת ׳הסמכות החדשה׳ בבית חולים שניידר. מרכז המעניק הדרכת הורים ממוקדת המסייעת במקרים של התנהגויות מקצינות וקשות בקרב ילדים. 

לפרטים נוספים:

שרון שרון 0523398864

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרון שרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרון שרון ובאחריותו/ה.