לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מירי קולר

מירי קולר

מירי קולר

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 3272

אודות מירי קולר בקצרה:

עובדת סוציאלית מנוסה בתחום בריאות הנפש במשך למעלה מ33 שנים. במשך שנים אלה רכשתי ניסיון רב בעבודה פרטנית וקבוצתית כשאני משלבת מגוון שיטות שלמדתי במהלך השנים. כמו כן אני עובדת ב "עמך" ארגון המטפל בניצולי שואה...

פניה אל מירי קולר

אודות מירי קולר

עובדת סוציאלית מנוסה בתחום בריאות הנפש במשך למעלה מ33 שנים. במשך שנים אלה רכשתי ניסיון רב בעבודה פרטנית וקבוצתית כשאני משלבת מגוון שיטות שלמדתי במהלך השנים. כמו כן אני עובדת ב "עמך" ארגון המטפל בניצולי שואה מדור ראשון ושני וגם עם אוכלוסיות נוספות בעלות צרכים שונים. כמו כן אני ספקית של משרד הבטחון עם משפחות שכולות או נכויות. מזה שנים רבות אני עובדת כפרילנסרית של קופ"ח מאוחדת וגם בקליניקה פרטית. למדתי EMDR I וגם DBT ובמהלך השנים אף נחשפתי לעבודה ב CBT ולמדתי טיפול דינמי קצר מועד. אני מאמינה כי לא כל  גישה/שיטה מתאימה לכל מטופל וכי יש לגלות גמישות בהתערבויות. הכל בכדי לסייע למטופל/ת. אני מאמינה בטיפול נפשי כמעין סוג של מסע משותף של שני הצדדים בכדי לגלות את העולם הפנימי ולסייע ל"התיידד" עם עצמי. ברור כי ההחלטה לעבור תהליך זה אינה קלה אך היא תמיד מועילה ברמה זו או אחרת. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מירי קולר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מירי קולר ובאחריותו/ה.