לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורי מוזס

אורי מוזס

אורי מוזס

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-2683

אודות אורי מוזס בקצרה:

שמי אורי מוזס, אני פסיכולוג תעסוקתי ומאמן אישי. התחלתי את דרכי המקצועית כפסיכולוג ארגוני, מה שאפשר לי היכרות מקרוב עם התהליכים שמאפיינים את המציאות הארגונית ומספק לי תמונה מוחשית של תסריטים אפשריים בתהליכי ייעוץ....

פניה אל אורי מוזס

אודות אורי מוזס

שמי אורי מוזס, אני פסיכולוג תעסוקתי ומאמן אישי. התחלתי את דרכי המקצועית כפסיכולוג ארגוני, מה שאפשר לי היכרות מקרוב עם התהליכים שמאפיינים את המציאות הארגונית ומספק לי תמונה מוחשית של תסריטים אפשריים בתהליכי ייעוץ. אני מוצא סיפוק רב בייעוצים שלי, לרובנו, עבודה היא ערוץ לביטוי ומימוש עצמי והיא חלק מהותי בזהות העצמית שלנו. לכן, אני עדיין מוצא אתגר מקצועי ואישי בכל נועץ שמגיע אלי. במהלך השנים רכשתי כלים שונים וגישות שונות, כמו זכרונות ילדות, ייעוץ נרטיבי, שילוב עקרונות של CBT בייעוץ. מעבר להכוון תעסוקתי בקריירה ראשונה ושנייה, אני עושה תהליכים של אימון אישי לפונים שמתמודדים עם לחצים וקשיים בעולם העבודה שלהם, כמו מורים, אנשי הייטק ומנהלים.              הצורך להכיר את עולם העבודה המתחדש והמשתנה, מהווה אתגר נוסף וחשוב, שאני משתדל לעמוד בו, כי הוא חלק חשוב נוסף בתהליכי הייעוץ.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורי מוזס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורי מוזס ובאחריותו/ה.