לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירלי צוק

שירלי צוק

שירלי צוק

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32417

אודות שירלי צוק בקצרה:

הטיפול שלי מבוסס על ההבנה שלי את דפוסי החשיבה המזיקים והבלתי אדפטיביים איתם מגיע האדם לטיפול ועמם הוא מתמודד. דפוסים אלה עומדים בבסיס הסבל בחייו של האדם, משפיעים על התנהגותו וכך גם על מהלך חייו. לכן, מתמקד הטיפול...

פניה אל שירלי צוק

אודות שירלי צוק

הטיפול שלי מבוסס על ההבנה שלי את דפוסי החשיבה המזיקים והבלתי אדפטיביים איתם מגיע האדם לטיפול ועמם הוא מתמודד. דפוסים אלה עומדים בבסיס הסבל בחייו של האדם, משפיעים על התנהגותו וכך גם על מהלך חייו. לכן, מתמקד הטיפול שלי בהחלפת דפוסי החשיבה האלה בדפוסים מותאמים יותר למציאות חייו של האדם, יציבים ואופטימיים יותר, אשר יובילו בתורם להתנהגות יעילה יותר וליכולת התמודדות טובה יותר.
לעיתים ובהתאם למטופל וצרכיו ישנו צורך להבין גם את הסיבות שהביאו להיווצרותם של הדפוסים הללו, סיבות שהן בדרך כלל רבות ומגוונות, ודרכן יכול המטופל להגיע להטבה ושיפור במצבו וחייו.
מדובר בשיטת טיפול ממוקדת, שהוכחה כיעילה בטיפול הן במבוגרים והן במתבגרים במגוון רחב של בעיות רגשיות, התמודדויות וקשיים נפשיים. מהלך הטיפול מותאם לקושי הספציפי בגינו הגיע אותו אדם לטיפול, וכך נתפר אישית בדיוק למידותיו וצרכיו.
הטיפול הוא קצר מועד, הישגיו משרתים את המטופל לטווח הרחוק ולעיתים נשארים עמו כצידה לכל חייו.
את הכלים הנרכשים בטיפול שומר עמו המטופל, הם זמינים עבורו ורבים מהם אוניברסאליים ומתאימים להתמודדויות רבות נוספות בהן יתקל בעתיד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירלי צוק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירלי צוק ובאחריותו/ה.