לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גלעד קירשנר

גלעד קירשנר

גלעד קירשנר

פסיכותרפיסט. עובד סוציאלי קליני

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 26396

אודות גלעד קירשנר בקצרה:

שמי קירשנר גלעד, בעל תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית ובוגר התוכנית לפסיכותרפיה מאוניברסיטת תל אביב, מדריך מוסמך בפסיכותרפיה ומטפל במבוגרים, בני נוער וילדים. בעבודתי בקליניקה אני מלווה בוגרים צעירים ומבוגרים...

פניה אל גלעד קירשנר

דובר עברית.

אודות גלעד קירשנר

שמי קירשנר גלעד, בעל תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית ובוגר התוכנית לפסיכותרפיה מאוניברסיטת תל אביב, מדריך מוסמך בפסיכותרפיה ומטפל במבוגרים, בני נוער וילדים.

בעבודתי בקליניקה אני מלווה בוגרים צעירים ומבוגרים סביב קשיים רגשיים שונים. בן השאר בסוגיות סביב דילמות מקצועיות, יחסים בין אישיים, זהות מינית זוגיות ואינטימיות.

כמו כן, עושה הדרכות להורים ומתמחה בעבודה עם ילדים ונוער סביב הפרעות התנהגות שונות, דיכאון, התנהגות מינית לא מותאמת, חרדה, קשיים חברתיים, ירידה בתפקוד והימנעות ממסגרות.

בתור מטפל אני מאמין שהמפגשים צריכים להתקיים בסביבה בטוחה, שומרת ומאפשרת תוך כדי בנייה של יחסי אמון ותחושה של שותפות למסע. דרך כך ניתן לתוצאות הרצויות ולשינויים אשר מייצרים צמיחה וגדילה פנימית לאורך זמן.

כיום מטפל בקליניקה פרטית במרכז תל אביב ובכפר שמריהו.
מרצה בפקולטה לרפואת שיניים- אוניברסיטת תל אביב.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גלעד קירשנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גלעד קירשנר ובאחריותו/ה.