לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל קונטי

יעל קונטי

יעל קונטי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-146699

אודות יעל קונטי בקצרה:

נעים מאוד, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, נוירופסיכולוגית ומטפלת בשיטת האקומי- פסיכותרפיה חוויתית מבוססת גוף ומיינדפולנס, ומנחת קבוצות מיינדפולנס. אני מטפלת בקליניקה פרטית, במושב בית חנניה (5 דקות מבנימינה)...

פניה אל יעל קונטי

אודות יעל קונטי

נעים מאוד, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, נוירופסיכולוגית ומטפלת בשיטת האקומי- פסיכותרפיה חוויתית מבוססת גוף ומיינדפולנס, ומנחת קבוצות מיינדפולנס. אני מטפלת בקליניקה פרטית, במושב בית חנניה (5 דקות מבנימינה) ופנויה לקבל מטופלים חדשים בימי שלישי אחר הצהריים/ערב וברביעי בבוקר. בנוסף אני עובדת בבית חולים רמב"ם בחיפה במרפאה של משרד הביטחון ובמרפאה הפסיכיאטרית. אני מטפלת במבוגרים, שמתמודדים עם משבר, פיזי (תאונה או מחלה) ו/או נפשי (טראומה, דיכאון, אובדן תחושת משמעות, חרדה ועוד).

יש לי ניסיון בטיפול בפוסט טראומה, בקשיים במערכות יחסים, והתמודדות עם פגיעה פיזית, בפרט פגיעת ראש אבל גם פגיעות פיזיות אחרות, כמו כאב כרוני. 

אני עובדת עם כלים מגוונים ומתאימה את הטיפול לאדם לפי צרכיו ורצונותיו. אני מאמינה בקשר הטיפולי כבסיס לשינוי והתפתחות ובנוכחות האוהבת של המטפלת כעקרון מנחה בטיפול. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל קונטי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל קונטי ובאחריותו/ה.