לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אמיצים (ע"ר)

אמיצים (ע"ר)

אמיצים (ע"ר)

עמותה רשומה מאומת/ת
מספר עמותה: 580649275

אודות אמיצים (ע"ר) בקצרה:

אמיצים - מרכז לאלמנים אלמנות ויתומים צעירים www.amitsim.org כמה מילים עלינו…. עמותת אמיצים הוקמה ע"י הדס דיסין, אשת קולנוע. הדס התאלמנה בגיל 30 ונותרה אם יחידנית לארבעה יתומים צעירים. שש שנים אח"כ, יצאה ללימודי...


אודות אמיצים (ע"ר)

אמיצים - מרכז לאלמנים אלמנות ויתומים צעירים

www.amitsim.org

כמה מילים עלינו….

עמותת אמיצים הוקמה ע"י הדס דיסין, אשת קולנוע. הדס התאלמנה בגיל 30 ונותרה אם יחידנית לארבעה יתומים צעירים. שש שנים אח"כ, יצאה ללימודי קולנוע ולאחריהם החלה בתחקיר לסרט דוקומנטרי על אלמנות צעירות מהמגזר הדתי. שוב ושוב במהלך התחקיר, הדס שמעה מהמרואיינות תחושות של זרות והזרה, ניכור ובדידות, והם הציפו בה מחדש את תהליך האבל הפרטי שלה. הדס נתקלה במחסור חמור בקהילה תומכת לאלמנים ואלמנות צעירים והוא שהניע אותה להקים את עמותת "אמיצים".

 

הדס חיפשה שותפות למסע ופגשה את שרית, מורה לחינוך מיוחד, אלמנה טריה עם 7 ילדים שביקשה להקים מערך התנדבותי של אנשי המקצועות החופשיים ומאגר מיצוי זכויות למען האלמנים והאלמנות הצעירים. עדי, מעצבת שמלות כלה, אלמנה 6 שנים עם 3 ילדים ונשואה טריה לאלמן עם 4 ילדים. עדי ביקשה להקים מקום שיהווה בית לאלמנים ואלמנות צעירים מרחבי הארץ. שרה, אלמנה 25 שנה עם 4 ילדים, ביקשה להקים מרכז שיציע קבוצות תמיכה והעצמה ללא עלות. ליז, מדריכת הורים בשיטת שפר ביקשה לעזור להורה השורד כמוה במענה עם ילדים יתומים. פליסיה, ידענית שהתאלמנה לאחרונה מעל גיל 45 ונשארה עם בני נוער שביקשו חיבור לנוער כמותם. מלי, חברת מועצה צעירה שנשארה עם שני בנים קטנים ומבקשת להפנות את הזרקור לחוקים הרבים הדורשים תיקון. מתוך נסיונן ומצוקותיהן של האלמנות שהדס פגשה במהלך הקמת העמותה, היא שמה לה למטרה לפעול למען שיפור רווחתם של קהילת האלמנים האלמנות והיתומים הצעירים באמצעים שונים.

 

העמותה שמה לעצמה מטרה להקים קבוצות טיפול לאלמנים ואלמנות בגילאי 20 עד 45 ולילדים יתומים שיפגשו דרך האינטרנט.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אמיצים (ע"ר), ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אמיצים (ע"ר) ובאחריותו/ה.