לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נתי בן דוד

נתי בן דוד

נתי בן דוד

קרימינולוג קליני מדריך

קרימינולוג קליני מאומת
מספר תעודה: 29-144539

בהכשרתי - בעל תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה קלינית MA מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, תעודות הכשרה לטיפול ייעודי בפוגעים מינית בביה״ס ללימודי המשך של אוניברסיטת בר אילן ותעודת הכשרה לטיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0502958036 בימים:
ראשון, בין 12:00 ל 15:00
שלישי, בין 08:00 ל 11:00

פניה אל נתי בן דוד

אודות נתי בן דוד

בהכשרתי - בעל תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה קלינית MA מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, תעודות הכשרה לטיפול ייעודי בפוגעים מינית בביה״ס ללימודי המשך של אוניברסיטת בר אילן ותעודת הכשרה לטיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות מטעם מכון ״מפרשים״ באקדמית תל אביב-יפו. בנוסף, מוכשר בטיפול ב-EMDR-1 וכמו כן, מוסמך כמדריך במסגרת קורס הסמכה להדרכה של האגודה לקרימינולוגים קליניים.

סיימתי את התכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית במכון תל אביב לפסיכואנליזה בת זמננו, התכנית התלת שנתית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית. מוכר כפסיכותרפיסט מוסמך.

עבדתי כשלוש וחצי שנים בטיפול בפוגעים מינית בגירים תחת הוסטל ״מעגלים״ לטיפול בפוגעים מינית בקהילה ובמקומות נוספים, במקביל עבדתי גם עם ילדים ונוער בטיפול קבוצתי ופרטני סביב פגיעות מיניות והתנהגות מינית לא מותאמת, וביצעתי הדרכות הורים לילדים ונוער בעל התנהגות מינית לא מותאמת. כמו כן, ערכתי הערכות צרכים וסיכון לילדים ונוער פוגע מינית.

 עבדתי כשנתיים וחצי כקרימינולוג קליני במחלקת גברים סגורה, במרכז לבריאות הנפש ״באר יעקב״ יחד עם צוות רב מקצועי וצברתי ידע סביב הפרעות הנפשיות השונות. במסגרת עבודתי טיפלתי פרטנית וקבצותית עם חולים, ערכתי הערכות מסוכנות לאלימות וכתבתי חוות דעת לבית המשפט לעניין כשירות מהותית ודיונית.

טיפלתי במשך שלוש שנים במסגרת המרפאה לבריאות הנפש באיכילוב באוכלוסיה מגוונות בעלת הפרעות שונות, כגון חרדות, טראומות, מצבי משבר, תוקפנות, דימוי עצמי, התמודדות והסתגלות עם אירועי חיים מלחיצים ומעוררי חרדה. בנוסף, הנחיתי קבוצות במסגרת המרפאה הפסיכיאטרית.

כיום מנהל את סקטור הקרימינולוגים הקליניים במרכז לבריאות הנפש שער מנשה ומנחה קבוצה לגברים נפגעי תקיפה מינית במרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ת"א.

בעל ניסיון בעבודה עם מטופלים מקהילת הלהטבק״א - טיפול סביב סוגיות בזהות המינית, נטייה מינית, זהות מגדרית, קבלה והתמודדות עם שונות מינית ומגדרית. במהלך 2018-2019 הדרכתי את צוות ״הברנוער״ תחת עמותת איגי (ארגון הנוער הגאה), ובשנים האחרונות עבדתי בשיתוף פעולה עם הקליניקה של אגודת הלהט"ב. 

מטפל ומדריך בקליניקה פרטית בכפר סבא.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נתי בן דוד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נתי בן דוד ובאחריותו/ה.