לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יוסי מרטין

יוסי מרטין

יוסי מרטין

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-158940

אודות יוסי מרטין בקצרה:

פסיכולוג שיקומי וחינוכי בהתמחות. מתמחה בטיפול נפשי\רגשי, מתבגרים ומבוגרים. אני מאמין ביצירת קשר כנה ופתוח בטיפול ובחקירה משותפת, כמו גם שימוש במגוון שיטות באופן אינטגרטיבי על פי הצורך, כולל - טיפול דינמי,...

פניה אל יוסי מרטין

דובר עברית.

אודות יוסי מרטין

פסיכולוג שיקומי וחינוכי בהתמחות. מתמחה בטיפול נפשי\רגשי, מתבגרים ומבוגרים.

אני מאמין ביצירת קשר כנה ופתוח בטיפול ובחקירה משותפת, כמו גם שימוש במגוון שיטות באופן אינטגרטיבי על פי הצורך, כולל - טיפול דינמי, טיפול קוגנטיבי-התנהגותי, טיפול נוירופסיכולוגי, EMDR, טיפול ממוקד רגש והיעזרות בעולמות תוכן של פילוסופיה ויהדות. היכרות מעמיקה בנוסף לאוכלוסייה הכללית עם המגזר החרדי, בני נוער, חיילים משוחררים ולוחמים לשעבר, הורים ומתמודדים עם מחלות כרוניות, קשיים פיזיים ונוירולוגיים. 

תחומי התמחות: משברי חיים ועיסוק בזהות, דיכאון, חרדה, OCD, פוסט-טראומה, אבל ואובדן, שיקום פסיכיאטרי, הדרכות הורים במגוון נושאים, ASD, מצבי חולי, פגיעות פיזיות ונוירולוגיות וכאב כרוני.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יוסי מרטין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יוסי מרטין ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת יוסי מרטין

התמודדות עם אובדן במשפחה בתקופת הקורונה
קרן בלי, מרב גרינולד, יוסי מרטין, נורית סהר
בתקופה האחרונה חווינו משבר בריאותי רחב היקף אשר השפיע על חיינו, שינה את שיגרת החיים, יצר קטיעה של רצפים, ומעצם מהותו היווה איום פוטנציאלי על...
מאמרים | 28/5/2020 | 9,467