לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רעות דורות

רעות דורות

רעות דורות

פסיכולוגית קלינית מומחית, למבוגרים, לילדים ולנוער

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-137281

רעות דורות, פסיכולוגית קלינית מומחית, למבוגרים, לילדים ולנוער. אני מטפלת באופן פרטי בקליניקה בת"א ובקליניקה בפרדס חנה. טיפלתי במרפאה לבריאות הנפש לילד ונוער בחדרה, ובמרפאה לילד ונוער, במרפאה למבוגרים ובאשפוז... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רעות דורות

דוברת עברית.

אודות רעות דורות

רעות דורות, פסיכולוגית קלינית מומחית, למבוגרים, לילדים ולנוער.

אני מטפלת באופן פרטי בקליניקה בת"א ובקליניקה בפרדס חנה. טיפלתי במרפאה לבריאות הנפש לילד ונוער בחדרה, ובמרפאה לילד ונוער, במרפאה למבוגרים ובאשפוז יום מבוגרים, בביה"ח זיו בצפת.

לרוב אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית, אך אני בעלת הכשרה וניסיון גם בטיפול בשיטת DBT, השיטה המובילה כיום לטיפול בהפרעת אישיות גבולית. שיטה זו מתאימה גם לאנשים עם קושי בוויסות הרגשי באופן כללי. כמו כן, אני בעלת הכשרה וניסיון בטיפול בשיטה קוגניטיבית- התנהגותית (CBT), ומשתמשת בשיטה זו בעיקר כמענה לבעיות של חרדה מסוגים שונים.

בנוסף, עברתי הכשרה באבחון ילדים על הספקטרום האוטיסטי (ASD), ויש לי ניסיון בעבודה טיפולית עם ילדים המאובחנים בספקטרום האוטיסטי. 

אני מנוסה בטיפול בדיכאון ובחרדה, בהפרעות אישיות ובקשיי וויסות, במשברי חיים, בתחושות של ריקנות, החמצה ואובדן דרך, בהפרעה אובססיבית קומפולסיבית, בהפרעה בי-פולארית, בהפרעות אכילה, בקשיים בדימוי העצמי. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רעות דורות, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רעות דורות ובאחריותו/ה.