לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירה תור

שירה תור

שירה תור

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32898

אודות שירה תור בקצרה:

עובדת סוציאלית קליניתM.S.W  טיפול בצעירים ,ילדים ומבוגרים מטפלת C.B.T ​​​​​​​טלפון: 050-2434543 אני מטפלת בעיקר בצעירים המתמודדים עם קשיים חברתיים, נושאים של דימוי עצמי, חרדות ומצבי דכדוך ודיכאון. אני מאמינה...

פניה אל שירה תור

דוברת עברית.

אודות שירה תור

עובדת סוציאלית קליניתM.S.W 

טיפול בצעירים ,ילדים ומבוגרים

מטפלת C.B.T

​​​​​​​טלפון: 050-2434543

אני מטפלת בעיקר בצעירים המתמודדים עם קשיים חברתיים, נושאים של דימוי עצמי, חרדות ומצבי דכדוך ודיכאון. אני מאמינה בעבודה של C.B.T חיובי המתמקדת בכוחות ובייחודיות של האדם. זה לא שמתעלמים מהקשיים פשוט משנים את המיקוד- מדברים שלא טובים עבורנו, למה שעושה לנו טוב ומביא לנו רוגע, שלווה וסיפוק בחיים. זו שפה חדשה שאנו לא תמיד מורגלים בה ובגלל זה חשוב להתאמן ולהתמיד, אך גם להיות רכים כלפיי עצמנו.

צורת הטיפול היא שיחות ממוקדות, בעלות מבנה אחיד ושיעורי בית כי ההתקדמות נעשית בין הפגישות. הטיפול נעשה בגובה העיניים בשפת היום-יום. אני מאוד קשובה ומתחברת טוב למקום שהמטופל נמצא ולצורך שלו. נוצר קשר קרוב ואישי, שמעצים ומעודד שינוי התקדמות.

ניסיון תעסוקתי:
עו"ס צעירים- אגף לשירותים חברתיים, עו"ס נוער, צעירים ומשפחות- מחלקה לשירותים חברתיים, רכזת תעסוקה נתמכת בברה"נ, מדריכה וחונכת אקדמית בברה"נ.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירה תור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירה תור ובאחריותו/ה.