לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
זהר אברון

זהר אברון

זהר אברון

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-9940

שמי זהר אברון ואני מטפלת בנפגעי טראומה ובמשפחותיהם. אני נפגשת עם מבוגרים ובני נוער (גילאי 14-18). כמו כן עושה הדרכות הורים, עבור הורים שילדם בתהליך טיפולי אצלי וגם עבור הורים המבקשים ליווי ותמיכה וילדם לא בתהליך או... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל זהר אברון

אודות זהר אברון

שמי זהר אברון ואני מטפלת בנפגעי טראומה ובמשפחותיהם. אני נפגשת עם מבוגרים ובני נוער (גילאי 14-18). כמו כן עושה הדרכות הורים, עבור הורים שילדם בתהליך טיפולי אצלי וגם עבור הורים המבקשים ליווי ותמיכה וילדם לא בתהליך או מבוגרים יותר מהגיל שמטופל אצלי. אני מתמחה בעבודה עם טראומה ו- PTSD (הפרעת דחק פוסט טראומתית או פוסט טראומה). אני מנוסה מאוד בעבודה עם גברים בצמתים בחייהם. יש לי ניסיון רב בטיפול בטראומה בכלל וספציפית בזו שעל רקע בטחוני – במסגרת עבודתי בקליניקה פרטית ובביה"ח שיבא אני נפגשת הרבה עם יוצאי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שרותם הצבאי או המשטרתי וכן עם בני משפחותיהם המתמודדים גם הם עם התוצאות של פגיעות אלה.

אירועים טראומטיים תופסים מקום משמעותי בסיפור של כולנו. אם עברת אירוע טראומטי בעצמך או שהיקרים לך מתמודדים עם קשיים כמו דיכאון, פוסט טראומה (PTSD) או התפרצות של מחלה נפשית בעקבות אירוע שעברו – יש מה לעשות.

כדרמה תרפיסטית אני משתמשת בנוסף לשיחה, בכלים מעולם המשחק, התיאטרון והאמנויות כדרך להיפגש עם מה שהמטופלים שלי מעלים. במידה ומתאים אני אמליץ שנשתמש בגישת EMDR שיעילה מחקרית לטיפול במגוון תלונות הקשורות בטראומה וחרדה. אני מאמינה שתהליך טיפולי משמעותי מאפשר לבטא את עולמכם הפנימי בדרך שמתאימה לכם ובהתאם לעולם התוכן שלכם. אני מאמינה בטיפול בגובה העיניים בו אנחנו יוצרים יחד מהלך שיעזור לך לקדם שינוי בחייך ולהרגיש יותר טוב. אני מטפלת פעילה, כלומר אני שואלת שאלות, מציעה מחשבות ודרכי עבודה ואני שמה דגש גדול על היכולת שלי להתאים את עצמי ואת התהליך הטיפולי שלנו לצרכים שלך.  

אם מעניין אתכם הקשר בין בריאות הנפש ו/או טראומה לאומנויות, אשמח שתרשמו לניוזלטר דרך האתר שלי. בתחילת כל חודש תקבלו מייל אחד, קצר, עם מספר המלצות לסרטים או סדרות, אתרים, שירים, משחקי מחשב ועוד שעוסקים בקשר המיוחד בין הנפש להבעה ויצירה.

http://zohar-avron.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של זהר אברון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי זהר אברון ובאחריותו/ה.