לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שחר ארז

שחר ארז

שחר ארז

מטפל/ת משפחתי/ת וזוגי/ת מאומת/ת
מספר תעודת הסמכה: 2198

אודות שחר ארז בקצרה:

אני עוזר לזוגות להתאהב מחדש. הזוגות איתם אני עובד בדרך כלל מגיעים אלי כשהם מרגישים תקועים. מערכת היחסים שלהם לא מספקת. הם מתווכחים יותר מדי. מרוחקים זה מזה. כועסים, פגועים, ומרגישים לא מובנים. אני עוזר להם לזהות...

פניה אל שחר ארז

אודות שחר ארז

אני עוזר לזוגות להתאהב מחדש.
הזוגות איתם אני עובד בדרך כלל מגיעים אלי כשהם מרגישים תקועים. מערכת היחסים שלהם לא מספקת. הם מתווכחים יותר מדי. מרוחקים זה מזה. כועסים, פגועים, ומרגישים לא מובנים.
אני עוזר להם לזהות מה הם מקווים לקבל ממערכת היחסים שלהם, ומדריך אותם לתקשר את זה בצורה אפקטיבית, ככה שהאחר יוכל לשמוע ולמלא את אותם צרכים.
בדרך כלל תוך מספר מפגשים הלב שלהם נפתח והם לומדים להתאהב מחדש.


אני גם עובד אחד על אחד. בדרך כלל האנשים שבאים אלי מצפים להרבה מעצמם. הם באים אלי כשהם מרגישים קצת תקועים, מדוכאים, לא בטוחים מה הדבר הבא בחיים שלהם. הרבה פעמים גם הזוגיות שלהם כבר לא מספקת והם די מיואשים מהמצב. אני עוזר להם לקבל שזה בסדר להיות אנושי. מדריך אותם איך לתקשר את הצרכים והרצונות שלהם. ועוזר להם להפוך את החיים שלהם למספקים ומלאי משמעות - החיים אותם הם נועדו לחיות.

 

עוד עלי: http://www.beinghuman.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שחר ארז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שחר ארז ובאחריותו/ה.