לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת שיש מרקוביץ

ליאת שיש מרקוביץ

ליאת שיש מרקוביץ

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8340

ליאת שיש-מרקוביץ פסיכולוגית רפואית מומחית ומדריכה (מ.ר.מ 27-3867) ליאת היא פסיכולוגית רפואית מומחית ומדריכה, העוסקת בטיפול פסיכולוגי בנשים, גברים וזוגות על רקע מגוון רחב של סיטואציות רפואיות, התמודדות עם משברים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליאת שיש מרקוביץ

דוברת עברית.

אודות ליאת שיש מרקוביץ

ליאת שיש-מרקוביץ

פסיכולוגית רפואית מומחית ומדריכה (מ.ר.מ 27-3867)

ליאת היא פסיכולוגית רפואית מומחית ומדריכה, העוסקת בטיפול פסיכולוגי בנשים, גברים וזוגות על רקע מגוון רחב של סיטואציות רפואיות, התמודדות עם משברים והקשיים הרגשיים המתלווים לכך.

לליאת ניסיון רב שנים בעבודה בבתי חולים ציבוריים במחלקות ובמרפאות השונות ובכלל זאת כפסיכולוגית אחראית בפגיה של בית החולים שיבא תל השומר, כפסיכולוגית בצוות 'המרפאה לבריאות הנפש של האישה' וב'מרפאה לפסיכולוגיה רפואית' בבית החולים איכילוב ת"א.

הטיפול הפסיכולוגי עוסק בנושאים של פריון, הריון, לידה וטראומת לידה, לידה שקטה, פגות, מעבר לאימהות/אבהות וגיבוש הזהות האימהית/אבהית, כולל דכדוך ודיכאון שלאחר לידה.

ליאת עוסקת בקליניקה גם בסוגיות של אובדן, התמודדות עם מחלות אקוטיות וכרוניות, ליווי במצבים של סוף החיים, קשיי הסתגלות, חרדה ודכאון.

בנוסף, ניתן בקליניקה טיפול לאנשי צוות רפואי, הפוגשים בעבודתם סבל וכאב, ומתמודדים גם הם עם מצוקה נפשית, טראומטיזציה משנית ושחיקה. ליאת בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות רופאים ומתמחים ברפואה, והעברת תכנים פסיכולוגים לאוכלוסיות אלו.   

 

בעברה עבדה ליאת כתומכת לידה מוסמכת (דולה), ותחת התמחותה כפסיכולוגית רפואית היא מעבירה כיום סדנאות ייחודיות של הכנה ללידה והכנה לניתוח קיסרי.

ליאת היא מחברת הספר "שפת הסתרים של בית החולים" ספר קריאה מרתק המלווה ילדים רבים ומשפחותיהם במהלך אשפוזם בבית החולים. ספר זה מהווה כלי עזר לילד ולהורה לתיווך החוויה ולהסתגלות טובה. על בסיס ספרה זה מקיימת ליאת סדנאות קבוצתיות לילדים, לעיבוד חווית האשפוז לאחר שחרורם מבית החולים.

טלפון : 052-8357437

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת שיש מרקוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת שיש מרקוביץ ובאחריותו/ה.