לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מוטי עמירם

מוטי עמירם

מוטי עמירם

זהות אומתה מאומת
מספר ת.ז: 00000-5682
סטודנט במדעי החברה והרוח מאומת
מספר ת.ז: 00000-5682

אודות מוטי עמירם בקצרה:

מוטי עמירם עוסק בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף, ברוח גישת האקומי.  בוגר הכשרת האקומי. עבודתו בקליניקה מקבלת השראה בעיקר מתורתו של קארל יונג -עבודה עם ארכיטיפים, דימויים וסמלים מיתולוגיים וכן מתורתם...


אודות מוטי עמירם

מוטי עמירם עוסק בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף, ברוח גישת האקומי. 

בוגר הכשרת האקומי. עבודתו בקליניקה מקבלת השראה בעיקר מתורתו של קארל יונג -עבודה עם ארכיטיפים, דימויים וסמלים מיתולוגיים וכן מתורתם של סטיבן פורג'ס ואלן שור. בעל התמחות בעבודה סומטית עם טראומה (SE), עבודה עם פצעי התקשרות, שאלות של זהות מינית ומגדר וטיפול בעזרת חלומות בהשראת יונג וסטנלי קלמן. 

 עסק למעלה מ-10 שנים בטיפול בפוסט-טראומה, חרדות, דיכאון והפרעות קשב וריכוז בשיטת נוירופידבק. מתרגל יוגה ומדיטציה ותלמיד של הדהרמה.

מטפל בבוגרים בקליניקה פרטית בת"א, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן ומנחה סדנאות מבוססות מיינדפולנס וגוף בארגונים שונים ולמטפלים.

נייד: 054-3219269

מייל: mottia781@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מוטי עמירם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מוטי עמירם ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת מוטי עמירם

על ספרו של ג'ון קסיופו |  Loneliness, Human Nature and the Need for Social Connection (2008)
מוטי עמירם
מאמר זה סוקר את ספרו של פרופ' ג'ון קסיופו, ומפנה זרקור לרעיונות הייחודיים המובאים בו. קסיופו מגדיר בדידות כאיתות הישרדותי-אבולוציוני לחסך...
סקירות ספרים | 8/6/2021 | 2,535