לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רגינה שנאור פולונסקי

רגינה שנאור פולונסקי

רגינה שנאור פולונסקי

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-85154

אודות רגינה שנאור פולונסקי בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת עם מגוון גילאים ולאוכלוסיות: ילדים, מבוגרים, נוער. יש לי ניסיון בהנחיית קבוצת של הדרכת הורים וקבוצות טיפוליות של ילדים. בעבודתי עם ילדים אני שמה דגש מיוחד על הדרכת ההורים ככלי מרכזי...

פניה אל רגינה שנאור פולונסקי

אודות רגינה שנאור פולונסקי

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת עם מגוון גילאים ולאוכלוסיות: ילדים, מבוגרים, נוער. יש לי ניסיון בהנחיית קבוצת של הדרכת הורים וקבוצות טיפוליות של ילדים.

בעבודתי עם ילדים אני שמה דגש מיוחד על הדרכת ההורים ככלי מרכזי בשינוי שתמיד מתקיים בתוך האקלים המשפחתי.

אני מאמינה בגישה אישית לכל אדם, כאשר הקשבה פעילה וניסיון מקצועי משמשים לי כמצפן בבחירת דרך ההתערבות המתאימה מתוך מגוון הכלים בהם אני משתמשת: טיפול דינמי, כלים מעולם ה-CBT, סמכה-תרפיה, EMDR, פוקוסינג ועוד.

שיח בגובה עיניים ושיתוף של המטופל בכל שלבי התהליך הטיפולי חשוב לי מאוד שכן אני רואה בכל אחד שפונה אליי שותף לדרך החל מההבנה והמשגה של הקושי או השאלה איתה מגיעים, דרך קבלת ההחלטה על שינוי ובחירת הכלים המתאימים.

אני מקבלת בקליניקה פרטית ברבוחות ועובדת בשירותי בריאות של קופת חולים מאוחדת. בנוסף, ניתן לקיים טיפולים דרך ZOOM. מומחית משנת 2008.

נשואה+2, מתגוררת ביבנה.

שפות: עברית, רוסית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רגינה שנאור פולונסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רגינה שנאור פולונסקי ובאחריותו/ה.