לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סיון בן ארי

סיון בן ארי

סיון בן ארי

עו״ס קלינית ופסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 24747

אודות סיון בן ארי בקצרה:

עובדת עם ילדים ומבוגרים המתמודדים עם מגוון מצבי חיים   העבודה הטיפולית מסייעת למטופלים למצוא הקלה מכאבים נפשיים, ולהתמודד עם הקשיים, המשברים והאתגרים שהחיים מזמנים. מטרת הטיפול היא להרחיב את המודעות העצמית...


תל אביב והמרכז

פניה אל סיון בן ארי

אודות סיון בן ארי

עובדת עם ילדים ומבוגרים המתמודדים עם מגוון מצבי חיים  

העבודה הטיפולית מסייעת למטופלים למצוא הקלה מכאבים נפשיים, ולהתמודד עם הקשיים, המשברים והאתגרים שהחיים מזמנים. מטרת הטיפול היא להרחיב את המודעות העצמית ולפתח כלים להתמודדות ולתפקוד משופרים. מניסיוני, התהליך הטיפולי מעניק הזדמנות לצמיחה אישית והתפתחות, ומאפשר לחיות חיים מלאים ומספקים יותר, שיש בהם יותר חוסן ויציבות פנימית, יצירתיות, מימוש וחופש בחירה.

רבים מהפונים אלי לטיפול עושים זאת על רקע קשיי תפקוד וקשיים במערכות יחסים, במצבים של התלבטויות וקונפליקטים, בהתמודדות עם מצבים כמו דיכאון וחרדה, טראומות, משברים ואובדן.

בנוסף, לעיתים קרובות פונים לטיפול גם אנשים שמתפקדים היטב בעבודה ובמשפחה ושנתפשים בסביבתם כאנשים מצליחים ומוצלחים, ועם זאת משהו מציק להם או חסר להם – תחושה של חוסר סיפוק, חוסר שקט פנימי, תהיות ובלבול סביב זהות ודימוי עצמי, תשוקה למשהו נוסף, לחיים בעלי משמעות, למימוש עצמי, ועוד.

 

שיטות טיפול:

טיפול פסיכודינמי, אינטגרטיבי, בגישה המציבה במרכז את הייחודיות והמורכבות של כל מטופל ומטופלת

חותרת להתאים את הדרך הטיפולית לצרכים, למטרות ולאישיות של כל אחד ואחד. המפגשים הטיפוליים מבוססים על דיאלוג פתוח ואותנטי, באווירה תומכת ומכילה, בטוחה ומוגנת, המאפשרת לטיפול לשאת פרי.

 

השכלה: ​​​​​​​

בוגרת תוכנית למתקדמים לטיפול בילדים ונוער במרכז ויניקוט

בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה בגישה פסיכודינמית, מסלול תלת-שנתי, אוניברסיטת תל אביב

 

MSW במגמה קלינית, אוניברסיטת חיפה

BSW, אוניברסיטת בר אילן

BFA באמנות, School of Visual Arts, New York

 

אוכלוסיות יעד: ילדים, צעירים, מבוגרים, גיל הזהב

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סיון בן ארי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סיון בן ארי ובאחריותו/ה.