לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מנדי קרמרסקי

מנדי קרמרסקי

מנדי קרמרסקי

פסיכולוג חינוכי מומחה- אבחון וטיפול בילדים ונוער, קליניקה בירושלים

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-109666

אני מטפל בילדים ונוער בגישה פסיכודינאמית תוך עבודה מערכתית עם סביבתו של הילד/ נער ולפי הצורך משלב כלים מעולם ה CBT. במהלך לימודי פסיכותרפיה במרכז וויניקוט בתוכנית לילדים ונוער. העבודה עם ילדים נעשית באמצעות משחק. נושאים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0503996166 בימים:
ראשון, בין 10:00 ל 21:00
שני, בין 08:00 ל 21:00
שלישי, בין 08:00 ל 21:00
חמישי, בין 08:00 ל 21:00

פניה אל מנדי קרמרסקי

אודות מנדי קרמרסקי

אני מטפל בילדים ונוער בגישה פסיכודינאמית תוך עבודה מערכתית עם סביבתו של הילד/ נער ולפי הצורך משלב כלים מעולם ה CBT. במהלך לימודי פסיכותרפיה במרכז וויניקוט בתוכנית לילדים ונוער. העבודה עם ילדים נעשית באמצעות משחק.

נושאים בהם יש לי נסיון: חרדות כלליות, קשיים חברתיים, דכאון ואובדנות, בעיות התנהגות ופגיעות מיניות (בעל הסמכה ממכון חרוב לטיפול בילדים שעברו תקיפה מינית), סערת גיל ההתבגרות, קשיי למידה, מיניות בגיל ההתבגרות והתמכרויות שונות. יש לי הכרות עם מגזרים שונים וספציפית עם העולם הדתי והחרדי. דובר עברית ואנגלית.

אני עורך אבחונים פסיכודידקטיים לילדים וכן לבני נוער לקראת בחינות הבגרות. 

האבחון נועד לברר ולהבין את הכשלים בתהליך הלמידה. האם הם נובעים מלקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז או מהשפעות רגשיות המעכבות את הלמידה. האבחון נעשה בשיתוף בית הספר וההורים תוך נסיון להתחקות אחר חווית הלמידה של הילד / נער מתוך מטרה לאפשר לפוטנציאל הקוגניטיבי שלו לבוא לידי ביטוי.

הקליניקה שלי היא ברחוב טשרניחובסקי בירושלים צמודה לתחנת אוטובוס קווים 91 ,14, 15 ו 22.

מוזמנים ליצור קשר - 0503996166

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מנדי קרמרסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מנדי קרמרסקי ובאחריותו/ה.