לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רעיה טרינקר

רעיה טרינקר

רעיה טרינקר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16455

אודות רעיה טרינקר בקצרה:

אני עו'ס במקצועי (בוגרת ת'א , 1975 ) , עוסקת בהנחיית קבוצות למעלה מ- 10 שנים . תחילה במסגרת מערכת הבריאות בה עבדתי , ומאז 1997 כשפרשתי מימנה - כעצמאית.הנני שותפה ב מכון ' בית לקבוצות '. אני בוגרת התכנית להכשרת מנחי קבוצות בת'א...

פניה אל רעיה טרינקר

דוברת עברית.

אודות רעיה טרינקר

אני עו"ס במקצועי (בוגרת ת"א , 1975 ) , עוסקת בהנחיית קבוצות למעלה מ- 10 שנים . תחילה במסגרת מערכת הבריאות בה עבדתי , ומאז 1997 כשפרשתי מימנה - כעצמאית.הנני שותפה ב מכון " בית לקבוצות ". אני בוגרת התכנית להכשרת מנחי קבוצות בת"א ( 1997 ). מנחה בשש השנים האחרונות בעיקר קבוצות המתמודדות עם שכול וטראומה ( משהב"ט, המוסד לבטוח לאומי ). כמו כן מלמדת בתכנית להכשרת מנחי קבוצות בחיפה.כמו כן עבודה עם צוותים , הדרכה על הנחייה ,דיאלוג במצבי קונפליקט ,ועוד.

במרץ 2004 הצגתי בכנס בינלאומי שהתקיים באילת בנושא שכול וטראומה , סדנה שביקשה להגביר מודעות אל " המטפל הפצוע " - שלדאבוני קיבלה מקום בשולי הכנס ( יש לי השערות מדוע ) ועל אף שזכתה לתגובות חמות מאוד מיצד מי שהשתתפו בה.אני ושותפי להנחיה בתחום זה מחפשים שותפים נוספים המוכנים להעיז ולהודות שהם "נפצעו" במהלך עבודתם  בתחום  ומבקשיםמחפשים כמוניו  במה להתמודד עם "הפציעות " - בעיקר כדי שנוכל להמשיך במסע הזה שסופו לא ניראה באופק. עיקר הקושי להרגשתי מצטבר בעבודה עם קבוצות של נפגעי פעולות איבה .   

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רעיה טרינקר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רעיה טרינקר ובאחריותו/ה.