לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפית שחר

יפית שחר

יפית שחר

מטפלת בתנועה,פסיכותרפיה

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-1205

 מטפלת בתנועה ופסיכותרפיה ממוקדת גוף וחוויה. עובדת עם נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי,התפתחות וצמיחה בגבעת עדה   אני מאמינה שלכל אדם מגיע מקום בו הוא יכול לנוח בתוך עצמו, להתקרב לעצמו, לחזק שורשים ומשם לצמוח.אפשר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יפית שחר

אודות יפית שחר



 מטפלת בתנועה ופסיכותרפיה ממוקדת גוף וחוויה. עובדת עם נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי,התפתחות וצמיחה בגבעת עדה

 

אני מאמינה שלכל אדם מגיע מקום בו הוא יכול לנוח בתוך עצמו, להתקרב לעצמו, לחזק שורשים ומשם לצמוח.אפשר ורצוי להיות ביחד בתהליך כזה כי הרי ההתמודדות לבד עם אתגרי החיים היא כל כך בשגרה.


אני מאמינה בגישה של נוכחות אוהבת כבסיס לטיפול, בגישה רכה ומכבדת את הקצב של כל אחד ויחד עם זאת הובלה רכה למקומות חדשים שם הנפש מתפתחת ומתרחבת.

אני מאמינה שלכל אדם יש כוחות שאפשר לחשוף ביחד בתוך תהליך טיפולי. אני מאמינה בעבודה עם הכאן ועכשיו, מה שחי ברגע ההווה, המחשבה, הרגש, הגוף,הסביבה הם מפתח לרגעים של חסד וריפוי. אני מאמינה בכל ליבי שלכל אדם מגיע מרחב כזה בו הוא יכול להיטיב עם עצמו ולהרגיש נראות וראויו

כל השנים עבדתי עם ילדים ובשנים האחרונות אני מתמקדת בנוער ומבוגרי/מות שמבקשים להתמודד עם קשיים רגשיים , או שמבקשים לעצמם שינוי בכלים של שיח וחוויה דרך יצירה/ טבע/ גוף.
אני עובדת טוב עם אנשים מעולמות הטיפול/התפתחות שלומדים חיבור גוף נפש/טיפול באומנויות/כלים אנרגטיים/מיידפולנס/אקותרפיה/תזונה ומבקשים להמשיך ולהתפתח

הערך של תהליך כזה, הוא חוויה של נוכחות, מסוגלות, לראות את הכוחות של הנפש, יותר קבלה עצמית, יותר בטחון, יותר חוסן ,כלים לוויסות של סערות רגשיות, האפשרות להבין את הדפוסים שנוצרו עם השנים ולהתחיל לבחור אחרת.

 

מקבלת בקליניקה קסומה באווירת טבע ייחודית בגבעת עדה או בקליניקת יער

פרטי התקשרות: יפית שחר- 0524776777  מייל: yafitcohen@yahoo.com

 

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפית שחר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפית שחר ובאחריותו/ה.