לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חגי פרנקל
חגי פרנקל

חגי פרנקל

משתמש מאומת (ללא רישיון) מאומת
מספר ת.ז: 00000-2516

אודות

חגי פרנקל מרכז נעים קדימה ספורט מרכז ספורט טיפולי לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בדגש על אוטיזם. המוטוריקה שלנו היא להאמין שאפשרי, ליהנות, להתקדם!!! השיעורים מתקיימים במרכז אשר נמצא בצפון תל אביב וקיימים גם...


אודות חגי פרנקל

חגי פרנקל

מרכז נעים קדימה ספורט

מרכז ספורט טיפולי לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בדגש על אוטיזם. המוטוריקה שלנו היא להאמין שאפשרי, ליהנות, להתקדם!!!

השיעורים מתקיימים במרכז אשר נמצא בצפון תל אביב וקיימים גם שיעורים עם מדריכים שמגיעים עד הבית. קיימת אופציה לשיעור בקבוצה קטנה עד 4 או 6 ילדים, או שיעור פרטי.

בהשכלתי תואר ראשון בחינוך גופני תנועה ובריאות, B.Ed ממכללת סמינר הקיבוצים עם התמחות ביציבה, תנועה וארגונומיה, לימודי ניתוח התנהגות יישומי עם התמחות באוטיזם באוניברסיטת תל אביב, ותעודת מורה לספורט טיפולי מטעם מכללת וינגייט. אני מורה לחינוך גופני בבי"ס יסודי מוביל לילדים עם אוטיזם, ויש לי ניסיון של למעלה מעשור בעבודה עם ילדים על הספקטרום דרך פעילות גופנית מותאמת.

לפרטים נוספים עלי ועל המרכז ניתן לפנות אלי בטל' – 050-5772340 או במייל – hagay2@hotmail.com או דרך הפייסבוק כמובן. אתם מוזמנים להיכנס לדף העסקי של "נעים קדימה – ספורט" בפייסבוק ולעשות share/like, וגם לעקוב אחרינו באינסטגרם.

בברכה

חגי פרנקל

נעים קדימה ספורט

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חגי פרנקל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חגי פרנקל ובאחריותו/ה.