לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן ויטקובסקי

מורן ויטקובסקי

מורן ויטקובסקי

עובדת הוראה מאומתת
מס רישיון לעיסוק בהוראה: 80027

אודות מורן ויטקובסקי בקצרה:

שמי מורן ויטקובסקי, יועצת חינוכית מומחית לגיל הרך. (M.A). תקופת הגיל הרך מהווה תקופה רגישה וקריטית בהתפתחותם של הילדים הרכים. מקובל כיום לראות את התפתחות הילד בתוך קונטקסט של מערכות יחסים בינו לבין הוריו, וכן...

פניה אל מורן ויטקובסקי

דוברת עברית.

אודות מורן ויטקובסקי

שמי מורן ויטקובסקי, יועצת חינוכית מומחית לגיל הרך. (M.A).

תקופת הגיל הרך מהווה תקופה רגישה וקריטית בהתפתחותם של הילדים הרכים.
מקובל כיום לראות את התפתחות הילד בתוך קונטקסט של מערכות יחסים בינו לבין הוריו, וכן מערכות יחסים בינו ובין דמויות משמעותיות אחרות בחייו. לעיתים קרובות, מתעוררים קשיים רבים לאורך השנים הראשונות של גידול ילדים ובעטיים חשים הורים רבים שהם זקוקים לעזרה מקצועית. תפקידי כיועצת הוא לנסות ולתת מענה להורים ולצוותי חינוך המוצאים עצמם מבולבלים ומהססים, בעקבות ולמרות הידע הרב והנסיון שרכשו.

בתחילת דרכי, עבדתי כגננת בגילאים מגוונים בגיל הרך. עם סיום לימודי התואר הראשון בחינוך מיוחד בהתמחות בגיל הרך, ניהלתי גן חינוך מיוחד לגילאי 4-6, מה שתרם לי רבות בהכרת אוכלוסיות מגוונות ורבות בגיל הרך ובנסיון בעבודה עם מגוון ילדים בגיל הרך.
כיום, אני יועצת חינוכית מומחית בגיל הרך (M.A) , המלווה הורים רבים בהדרכות ביתיות, מעבירה קבוצות הורים, ולוקחת חלק בפרוייקטים חינוכיים, בינהם פרוייקט העשרה שפתית בגנים לילדים ממיצב נמוך, תכנית לתקשורת בלתי אלימה לכיתות א'.

אשמח לקחת חלק בתהליך אותו אתם עוברים או מבקשים לעבור בנושאים רבים ומגוונים, כגון: גבולות, גמילה, לידת אח, משברים במשפחה,ליווי באבחון וקבלה בחינוך המיוחד,מעבר לגן עירייה/כיתה א, ליווי וייעוץ לצוותים חינוכיים (ישיבות צוות, תצפיות על ילדים, יחסים עם הורים וכו').

ניתן ליצור קשר בטלפון : 054-4867899  או באי-מייל:  vmoranv@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן ויטקובסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן ויטקובסקי ובאחריותו/ה.