לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קטי נוינר

קטי נוינר

קטי נוינר

בוגרת מדעי החברה והרוח מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6960

שמי קטי ואני עובדת סוציאלית קלינית, מתמחה בפסיכואנליזה של המתבגר. בימים אלה אני מטפלת בבני-נוער בשירות הציבורי ובמבוגרים בקליניקה פרטית בגבעת ח"ן. בעלת הכשרה בבריאות הנפש בטיפול בחרדה, דכאון, אתגרים במערכות... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות קטי נוינר

שמי קטי ואני עובדת סוציאלית קלינית, מתמחה בפסיכואנליזה של המתבגר.

בימים אלה אני מטפלת בבני-נוער בשירות הציבורי ובמבוגרים בקליניקה פרטית בגבעת ח"ן. בעלת הכשרה בבריאות הנפש בטיפול בחרדה, דכאון, אתגרים במערכות יחסים, דימוי עצמי, קשיי הסתגלות ומשברי חיים. לצד אתגרי החיים אני מאמינה בהעצמה אישית וחיבור לכוחות וחוזקות כי בכל אדם קיימת היכולת להתפתחות וליציאה ממעגל הסבל. 

 לב העבודה היא על מערכות היחסים שבחיינו ושיפורם כמו גם מערכת היחסים שלנו עם עצמנו. המרחב הטיפולי מהווה קרקע בטוחה ומטפחת להתבוננות, לאותנטיות, לריפוי וצמיחה. מבחינתי החיבור לתקווה ולכוחות פותח מרחב המאפשר התבוננות וחופש בחירה. אנו נטפח, בדרך משותפת, תהליכי גדילה והתפתחות אישיים במפגש קרוב, חם ובגובה העיניים.

בחיי נוכחתי שתקופות של מעברים אלו הם הצמתים החשובים בהם מתקבלות החלטות חשובות ואני מזמינה את מי מכם המחפש ליווי לתקופות אלו ואחרות לפנות ואני אשמח לקחת חלק במסע שלכם.

השכלה אקדמית והכשרה

תואר בוגר (BA) בפסיכולוגיה חד חוגי (בהצטיינות) – האוניברסיטה הפתוחה

תואר מוסמך (MSW) בעבודה סוציאלית קלינית (הצטיינות יתרה) – אוניברסיטת אריאל בשומרון

טיפול זוגי בשיטת גוטמן (מוסמכת שלב 2)

הדרכת הורים בשיטת הסמכות החדשה – ביה"ח שניידר (פרופ' חיים עומר).

מאמנת אישית מוסמכת (איק"א)

 

ניסיון מקצועי

קליניקה פרטית בגבעת ח"ן.

כפר הנוער מבואות ים, מכמורת.

המרכז לבריאות הנפש "לב השרון", פרדסיה.

בית חולים שניידר, המחלקה הפסיכיאטרית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קטי נוינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קטי נוינר ובאחריותו/ה.