לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני גורסקי

רוני גורסקי

רוני גורסקי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123279

פסיכולוגית חינוכית מומחית, מ.ר. 123279, בעלת הכשרה בטיפול מיני וזוגי www.ronigm.com בקליניקה הממוקמת ברמת גן אני מקבלת לטיפול, יעוץ ואבחון, ילדות וילדים, מתבגרות ומתבגרים, הורות והורים, בוגרות ובוגרים (18+).  בעלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוני גורסקי

אודות רוני גורסקי

פסיכולוגית חינוכית מומחית, מ.ר. 123279, בעלת הכשרה בטיפול מיני וזוגי

www.ronigm.com

בקליניקה הממוקמת ברמת גן אני מקבלת לטיפול, יעוץ ואבחון, ילדות וילדים, מתבגרות ומתבגרים, הורות והורים, בוגרות ובוגרים (18+). 

בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים, בין התחומים בהם צברתי ניסיון בשנות עבודתי עם ילדים, נוער, הורים ובוגרים, ניתן למצוא קשת רחבה של סוגיות, מהתפתחות נורמטיבית ועד הפרעות קשות בתפקוד, בנושאים כגון קשיים בויסות רגשי, חרדות, זהות, נטייה והתפתחות מינית, תפקוד מיני ומערכות יחסים, התמודדות עם טראומה, משברי חיים ועוד.

הקמתי וריכזתי את יחידת להטב ומגדר בשירות הפסיכולוגי החינוכי התפתחותי ברמת גן ושותפה להקמה של הפורום הארצי לפסיכולוגיות ופסיכולוגים למען הקהילה הגאה.

אני שותפה להקמה וחברת הועד המנהל לשעבר של "התנועה למען הפסיכולוגיה הציבורית" (עמותה רשומה בישראל) ששמה לה למטרה לשמר ולשפר את הפסיכולוגיה הציבורית בישראל. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני גורסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני גורסקי ובאחריותו/ה.