לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד״ר גל סיון

ד״ר גל סיון

ד״ר גל סיון

פסיכולוגית קלינית מומחית ברעננה ות״א

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147350

 שלום, ברוכים הבאים! שמי ד״ר סיון, אני פסיכולוגית קלינית מומחית ודוקטור לפסיכולוגיה קלינית. אני מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים ובעלת ניסיון רב בגישות טיפוליות מגוונות. מקבלת בקליניקה ברעננה, מרכז תל אביב... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד״ר גל סיון

אודות ד״ר גל סיון

 שלום, ברוכים הבאים! שמי ד״ר סיון, אני פסיכולוגית קלינית מומחית ודוקטור לפסיכולוגיה קלינית.
אני מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים ובעלת ניסיון רב בגישות טיפוליות מגוונות. מקבלת בקליניקה ברעננה, מרכז תל אביב ואונליין.
אני מתמחה בטיפול בקשיי חרדה, טראומה, דימוי עצמי ודיכאון. בטיפול נעבוד יחד לקראת שינוי משמעותי באמצעות הבנה מעמיקה של עצמך וחוויותייך, ובשילוב למידה של כלים יעילים להתמודדות והקניית הרגלים חדשים. מזמינה אתכם ליצור קשר אם אתם חווים קשיים בחוויית היומיומיות שלכם, אם שינוי בסביבה הוביל לקושי בהסתגלות, או אם יש בכם סקרנות ורצון להשיג מטרות ולעשות שינוי מיטיב ובריא בחייכם. 
​​​​​​​מוזמנים לפנות אלי במייל drgalsivan@gmail.com או בטלפון- 058-4076720​​​​​​​
קראו עוד על עבודתי וגישת הטיפול שלי כאן​​​​​​​  

www.drgalsivan.com/he

 
Welcome to my clinic page, I'm happy to share this space with you. 
I a​​​​​​​m a clinical psychologist (licensed in Israel and Massachusetts).​​​​​​​
I treat children, adolescents and adults in Tel Aviv and Hasharon area. I specialize in individual psychotherapy and psychological assessment services. My clinic is located in Raanana and Tel Aviv center, I also meet with clients online. 

I work actively and collaboratively with clients to identify therapeutic concerns and goals. My style of treatment creates an empathic, curious, and welcoming space for ‘play’. I encourage an exploratory and empowered approach towards adjustment and change. My therapeutic approach is rooted in psychodynamic, relational and culturally- informed frameworks; I integrate therapeutic techniques and support insight-oriented work with cognitive-behavioral and mindfulness strategies.

I treat a wide range of mental health issues and specialize in anxiety, trauma, depression, immigration and life transitions, relationship difficulties and adjustment struggles.  I enjoy providing individual, couples, and group psychotherapy services to children, adolescents, and adults.

Congratulations on taking a step towards investing in your well being. 
Let’s explore how we can work towards positive change, strength, health and satisfaction in your life. 
For more information www.drgalsivan.com
 
 

את ניסיוני רכשתי בבתי חולים, מרפאות ציבוריות באוניברסיטאות ובבתי ספר בישראל ובארצות הברית בתחום האבחון והטיפול הנפשי. הוכשרתי בגישות מגוונות אשר כוללות טיפול פסיכודינמי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, מוטיבציוני, התפתחותי, מערכתי-משפחתי וממוקד רגשות. גישות אלו מתאימות לעבודה אינטנסיבית או תמיכתית-הוליסטית, ממוקדת או פרוסה, קצרת מועד או ארוכת טווח. על כן יש לי אפשרות להציע טיפול אשר מותאם לצרכי המטופל: לקשיים עימם הוא מתמודד וגם להתפתחות וצמיחה לה הוא מייחל. אני עובדת באופן אקטיבי ויצירתי עם כל מטופל, מתאימה את התערבותי לצורך הטיפולי ושמחה להסביר להבהיר (ולקבל פידבק) בכל נקודה במהלך הטיפול.

במהלך שנות ההכשרה שלי עבדתי עם יחידים וקבוצות מרקע מגוון ורב-תרבותי, כולל ילדים, מתבגרים ומבוגרים, תוך שילוב גישות קוגניטיביות-התנהגותיות, פסיכודינמיות וגישות מבוססות-חוזק לטיפול. התמחתי בעבודה עם בני נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיי הסתגלות וחרדה, דיכאון, טראומה מורכבת, אובדן, הפרעות אכילה, התמכרויות, ק​​​​​​​שיים בינאישיים, היפרדות ממשפחה, זהות מינית ומקצועית .
קיבלתי הכשרה קלינית עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים בגילאי 4-70.  בין היתר, עבדתי בבית ספר יסודי וחטיבה, יחידה אשפוזית לנוער, בית חולים פסיכיאטרי מבוגרים, כמו גם במרכזי טיפול נפשי באוניברסיטאות שונות.
​​​​​​​מוזמנים לפנות אלי במייל drgalsivan@gmail.com או בטלפון- 058-4076720​​​​​​​
קראו עוד על עבודתי וגישת הטיפול שלי כאן​​​​​​​  
 
השכלה 
ניסיון מקצועי
 
 
 
 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד״ר גל סיון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד״ר גל סיון ובאחריותו/ה.