לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורטל הופמן-שלם

אורטל הופמן-שלם

אורטל הופמן-שלם

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

יועצת חינוכית מאומתת
מספר רישיון: 19339
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 6537

אודות אורטל הופמן-שלם בקצרה:

  שמי אורטל הופמן שלם, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי. מקבלת בקליניקה ברחובות ואונליין. אני עובדת עם זוגות ויחידים שאיבדו את השמחה הזוגית והתקשורת, שמרגישים שהקשר הזוגי...

פניה אל אורטל הופמן-שלם

אודות אורטל הופמן-שלם

שמי אורטל הופמן שלם, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי. מקבלת בקליניקה ברחובות ואונליין. אני עובדת עם זוגות ויחידים שאיבדו את השמחה הזוגית והתקשורת, שמרגישים שהקשר הזוגי הפך להיות מכאיב ועוזרת להם להבין זו את זה ולהחזיר את שמחת היחד הביתה. אני עוסקת בנושאים שונים כגון: זוגיות לאחר לידה, פרידה וגירושין, חיפוש זוגיות, קשיי תקשורת, אלימות, זוגיות-הורות, הדרכת הורים ועוד.

הטיפול מתקיים במתכונת של מפגש שבועי,בגישה דינאמית תוך שילוב של כלים נוספים שרכשתי ורוכשת לאורך הדרך המקצועית כגון: כלים מגישת אימגו, עבודה עם קלפים טיפוליים, כלים מסכמה-תראפיה, VOICE DIALOGUE ועוד. במפגשים אלו עובדים על שיפור מיומנויות תקשורת, הכרת עצמנו, את הבית שממנו הגענו, הזוגיות שאותה ראינו וממנה למדנו. לומדים להכיר את הפרטנר שמולנו ומה הוא/היא מבקשים מאיתנו מתחת לכעס ולביקורת, ועוד.

טלפון: 050-6335392

מייל: ortalhofman1@gmail.com

אתר: www.ortalhofman.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/ortalhofman

אינסטגרםhttps://www.instagram.c...ily_therapy/

פודקאסט: https://open.spotify.co...wpbuVLt7lZr8

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורטל הופמן-שלם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורטל הופמן-שלם ובאחריותו/ה.