לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פרופ' גיסי שריג

פרופ' גיסי שריג

פרופ' גיסי שריג

בוגרת מדעי החברה והרוח

בוגרת מדעי החברה והרוח מאומתת
מספר ת.ז: 00000-705

אודות פרופ' גיסי שריג בקצרה:

פרופ. גיסי שריג היא חוקרת הגותו של אלפרד אדלר, מרצה בכירה במכון אדלר ומטפלת אדלריאנית מוסמכת. ספרה הששי  "שובל ילדות שקוף - על זיכרונות ילדות בגישה אדלריאנית" מציג מחקר מקיף של דרכי העבודה עם זיכרונות...


אודות פרופ' גיסי שריג

פרופ. גיסי שריג היא חוקרת הגותו של אלפרד אדלר, מרצה בכירה במכון אדלר ומטפלת אדלריאנית מוסמכת. ספרה הששי  "שובל ילדות שקוף - על זיכרונות ילדות בגישה אדלריאנית" מציג מחקר מקיף של דרכי העבודה עם זיכרונות מוקדמים על-פי עקרונות הפסיכולוגיה האינדיווידואלית של אדלר.

 בהשכלתה היא בוגרת החוגים לספרות אנגלית ולבלשנות באוניברסיטת תל אביב; מוסמכת האוניברסיטה העברית בבלשנות שימושית; בעלת דוקטורט בבלשנות שימושית מהאוניברסיטה העברית; בוגרת התוכנית "גישות פסיכודינמיות בהבנת התפתחותם של מבוגרים" באוניברסיטת תל אביב ובוגרת התוכנית לפסיכותרפיה אדלריאנית במכון אדלר. 

פרופ. שריג היא גמלאית סמינר הקיבוצים, שם הייתה ממקימות וממובילות התוכנית ךתואר השני במדעי הרוח, ועסקה בחקר תהליכי כתיבה אקדמית מזה, ובכתיבה תרפויטית, מזה. 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של פרופ' גיסי שריג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי פרופ' גיסי שריג ובאחריותו/ה.