לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית ארז
אורית ארז

אורית ארז

משתמשת מאומתת (ללא רישיון) מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2066

אודות

  אורית ארז-רייסמן פסיכותרפיסטית מומחית ד"ר לחינוך- הדרכה, למידה והוראה הקליניקה של ד"ר אורית ארז   טלפון: 03-5093281 נייד:  054-4780507 פקס: 03-5093281 דואר אלקטרוני: doctor.erez@gmail.com אתר:...


אודות אורית ארז

  אורית ארז-רייסמן פסיכותרפיסטית מומחית ד"ר לחינוך- הדרכה, למידה והוראה

הקליניקה של ד"ר אורית ארז

 

טלפון: 03-5093281

נייד:  054-4780507

פקס: 03-5093281

דואר אלקטרוני: doctor.erez@gmail.com

אתר: www.doctor-erez.com

קהילת סלוניקי 1 ת"א, רוקח 34 ר"ג

טרומן 1 כ"ס

תל אביב, רמת גן, כפר-סבא

במכון גרין לפסיכולוגיה מתקדמת ת"א

קליניקה פרטית ברמת גן וכפר סבא

פסיכותרפיסטית מומחית בפסיכותרפיה ממוקדת עם מיקוד ב- EDT, מומחית לטיפול בחרדות ושיווי משקל בילדים ובמבוגרים וקשישים, ליקויי למידה, קשב, קשיים חברתיים, קשיים בתפקודים ניהוליים, טיפולים בפסיכותרפיה-חינוכית ופסיכומוטוריקה והדרכת הורים.

לד"ר ארז ניסיון רב של 30 שנה הכולל טיפול בילדים בייעוץ ובהדרכה של הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, קשיים חברתיים ובעיות התנהגות. מוכרת על-ידי קופת חולים לאומית כמטפלת בתנועה. מרצה לחינוך ולתנועה וחינוך מיוחד במכללת סמינר הקיבוצים, מדריכה פדגוגית של סטודנטים עם צרכים מיוחדים בבית הספר לאמנויות התנועה והמחול. 13 שנה עורכת מחקרים בתחום הפסיכו-ביולוגיה באוניברסיטאות תל אביב וחיפה, בשיתוף עם בתי החולים "גהה" ו"לב השרון" (מאמרים שפורסמו בעולם על המחקרים).

ד"ר ארז ניהלה מסגרות חינוכיות לילדים ונערים עם צרכים מיוחדים: מועדון טיפולי מטעם השירות הפסיכולוגי של תל אביב ומשרד החינוך, שימשה כמנהלת בית-ספר תיכון לנערים עם הפרעות התנהגות קשות וניהלה את מערך השתלמויות המורים במרכז ההדרכה הארצי להכשרת מורים בחינוך

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית ארז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית ארז ובאחריותו/ה.