לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית ירון

אורית ירון

אורית ירון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8698

אודות אורית ירון בקצרה:

  בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך ותואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, מומחית בפסיכולוגיה חינוכית. במסגרת לימודיי ערכתי מחקר רחב היקף בנושא פגים ובהשפעות הסביבתיות והתמיכה ההורית על התפתחות הילד. עוסקת...

אורית ירון לא מקבלת פניות.
ניתן לשלוח פניה למטפלים אחרים:

פניה לטיפול

אודות אורית ירון

 

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך ותואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, מומחית בפסיכולוגיה חינוכית. במסגרת לימודיי ערכתי מחקר רחב היקף בנושא פגים ובהשפעות הסביבתיות והתמיכה ההורית על התפתחות הילד.

עוסקת ב- 10 שנים האחרונות בליווי משפחות בשלבים המאתגרים של גידול הילדים, בהדרכת הורים לשיפור יחסים והצבת גבולות ובהכנה להורות.

משמשת כפסיכולוגית חינוכית בשירות פסיכולוגי עירוני, במסגרות חינוכיות מגוונות של הגיל הרך ובתי הספר היסודיים, חינוך רגיל ומיוחד. עוסקת באבחונים במסגרות חינוכיות ציבוריות ופרטיות.

בנוסף, במגזר הפרטי, מנהלת פרויקטים חינוכיים ועובדת עם צוותים חינוכיים בגני ילדים, עוסקת באיתור וזיהוי קשיים בהתפתחות כבר בגיל הגן ומדריכה את הצוותים העוסקים בחינוך בגיל הרך על עבודה יעילה בנושאים מגוונים הקשורים לגיל הרך (לא רק הצבת גבולות....) עובדת עם הורים וילדים בתחומים שונים, באופן פרטני ובקבוצות, מסייעת להתאים למידה במסגרות חינוכיות לילדים מתקשים.

 כותבת טורים בעיתונים ומגזינים שונים העוסקים בהורות, על כל גווניה.

שנים רבות אני מלווה ילדים והורים בכל תחומי ההתפתחות והחיים, מוצאת עצמי מרותקת לנושא המשפחה וההורות, היחסים בין הורים לילדיהם וההשפעות ההדדיות של כל אחד ממרכיבי המשפחה. עסקתי בנושא זה בקרב אוכלוסיות מגוונות. פגשתי משפחות עשירות ועניות, מרובות ילדים או מעוטות – הורים... כך למדתי שבויכוח "תורשה מול סביבה", הסביבה מנצחת פעמים רבות ואף הראיתי זאת בעבודת המחקר שהגשתי בסיום התואר שני. עובדה זו גרמה לי להבין שנדרשים תמיכה, ליווי והתערבות לאמהות ולאבות בכל שלבי החיים ועבודה מסוג זה מובילה לתוצאות חיוביות ולשינויים בהתנהלות המשפחה.  בנוסף אני מכירה בכוחה של עבודה קבוצתית לתמיכה וזירוז תהליכי שינוי. אני דוגלת בהיעדר שיפוטיות, בזמינות והירתמות לסיוע ככל האפשר. כל זאת תוך הקשבה אמיתית ויכולת הכלה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית ירון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית ירון ובאחריותו/ה.