לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביטל אבישר

אביטל אבישר

אביטל אבישר

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-128758

אביטל אבישר פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת במבוגרים ומתבגרים בסוגיות של משברי חיים, טראומה, דכאון וחרדה, קשיים בין אישיים וגיבוש זהות. משלבת גישה דינאמית עם התערבויות קוגנטיביות-התנהגותיות (CBT ועוד) לפי צרכי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אביטל אבישר

דובר/ת עברית.

אודות אביטל אבישר

אביטל אבישר

פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת במבוגרים ומתבגרים בסוגיות של משברי חיים, טראומה, דכאון וחרדה, קשיים בין אישיים וגיבוש זהות. משלבת גישה דינאמית עם התערבויות קוגנטיביות-התנהגותיות (CBT ועוד) לפי צרכי המטופל. מטפלת גם בגישת CogFun לטיפול במבוגרים עם הפרעת קשב. בנוסף, בעלת נסיון רב בתחום הייעוץ התעסוקתי והכנה לראיונות עבודה. 

מסלול ההתמחות שלי כלל עבודה והכשרה במרפאת פוסט טראומה (PTSD) במגוון טראומות. בנוסף, התמחיתי במחלקה לתחלואה כפולה, לטיפול בהתמכרויות והפרעות נפשיות נלוות, במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע. במקביל, בעלת נסיון של למעלה מעשור בתהליכי ליווי ויעוץ תעסוקתי וכן בייעוץ תעסוקתי ובטיפול ממוקד למבוגרים עם הפרעות קשב.וכן הכשרות לאנשי מקצוע בעולם התעסוקה.  

הקליניקה במושב בני דרום (בין יבנה לאשדוד), מוזמנים ליצור קשר בנייד או במייל.

avitalgoddard@gmail.com

054-6355621

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביטל אבישר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביטל אבישר ובאחריותו/ה.