לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאורה לב-ארי

ליאורה לב-ארי

ליאורה לב-ארי

מטפלת בהבעה ויצירה

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 24949

אודות ליאורה לב-ארי בקצרה:

  פסיכותרפיסטית ומטפלת באומנויות. מטפלת בחרדה לסוגיה, דיכאון, ויסות רגשי, דימוי עצמי , משברי-חיים  וטראומות. בקרב ילדים -  מטפלת גם בקשיים בקשר בין הורים לילדים, הרטבה, התלכלכות, קשיי קשב וריכוז, קשיי ויסות,...

פניה אל ליאורה לב-ארי

אודות ליאורה לב-ארי

 

  1. פסיכותרפיסטית ומטפלת באומנויות. מטפלת בחרדה לסוגיה, דיכאון, ויסות רגשי, דימוי עצמי , משברי-חיים  וטראומות.
  2. בקרב ילדים -  מטפלת גם בקשיים בקשר בין הורים לילדים, הרטבה, התלכלכות, קשיי קשב וריכוז, קשיי ויסות, קשיים חברתיים ועוד.
  3.  הטיפול בילדים הוא פרטני או דיאדי, כולל הדרכת הורים, ובהתאם לצורך- כולל גם קשר עם הצוות החינוכי. אני משלבת בין טיפול דינמי לבין CBT  בהתאם לקושי הספציפי ולמטרות הטיפול.
  4. אני מאמינה שטיפול נפשי מאפשר לאדם להעמיק את הבנתו לגבי עצמו, לשנות ולהגמיש דפוסי חשיבה והתנהגות שמפריעים לו, להתחבר לכוחותיו ולהרחיבם. כל אלה, מאפשרים לו לשפר את רווחתו הנפשית, לשפר מערכות-יחסים, ולקדם מטרות החשובות לו בחיים.
  5. בטיפול באמנות בילדים, אני מאמינה שלהורים ולסביבתו הקרובה של הילד, יש יכולת רבה לסייע לו להתמודד עם קשייו, ולהתפנות למשימות העומדות בפניו בהתאם לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. לכן, בנוסף לטיפול בילד עצמו, חשובה הדרכת ההורים, ובמידת הצורך הדרכת הצוות החינוכי.
  6. מעל לכל, אני מאמינה שיצירת קשר מיטיב, מאפשר ומכבד עם האדם הפונה לטיפול, בשילוב ידע מקצועי רחב ומתחדש, הם המפתח להיווצרות תהליך טיפולי בונה ומצמיח.

השכלה אקדמית:

  1. B.A בוגרת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בתחום העיצוב הקרמי
  2. M.A - בטיפול בהבעה ויצירה –מכללת לסלי קולג', נתניה
  3. בוגרת מכון "פסגות "לפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית  במסלול CBT-ARTS  
  4. הכשרות ספציפיות: טיפול דינמי, CBT,  סכמה-תרפיה, קבוצות חברתיות  ועוד.

מיקום הקליניקה :

קיבוץ ניר אליהו ע"י כפר-סבא ומכללת בית- ברל . הקליניקה מונגשת.

  1. מס. טלפון : 050-7266450
  2. 20 שנה בתחום הטיפול באומנויות בטיפולים פרטניים וקבוצתיים בקליניקה פרטית.
  3. עבודה עם מטופלים  דרך אגף משפחות והנצחה במשהב"ט.
  4. בעשור האחרון עובדת גם כתרפיסטית במסגרות משרד החינוך – גילאי יסודי , חטיבת ביניים, גנים לעיכוב התפתחותי וקבוצות חברתיות.

כלים מיוחדים:

  1. במפגשים הטיפוליים  באומנות אני משתמשת - במוזיקה, משחק סוציודרמטי ,משחקי שולחן , שולחן חול  ואמנות פלסטית  ככלים  לטיפול ביטוי והבעה .​​​​​​​
  2. גילאים: ילדים נוער ומבוגרים.
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאורה לב-ארי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאורה לב-ארי ובאחריותו/ה.