לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ויקטור פורטנוי

ויקטור פורטנוי

ויקטור פורטנוי

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-140324

אודות ויקטור פורטנוי בקצרה:

שמי ויקטור ואני פסיכולוג מתמחה בפסיכולוגיה קלינית ועובד במסגרת השירות הציבורי במרפאת ילדים ונוער מרכז לב השרון. כמו כן, באמתחתי ניסיון רב בעבודה כפסיכולוג במערכות חינוך ובמחלקות אשפוז פסיכיאטרי בהן טיפלתי וליוותי...

פניה אל ויקטור פורטנוי

ויקטור פורטנוי השיב ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דובר עברית.

אודות ויקטור פורטנוי

שמי ויקטור ואני פסיכולוג מתמחה בפסיכולוגיה קלינית ועובד במסגרת השירות הציבורי במרפאת ילדים ונוער מרכז לב השרון. כמו כן, באמתחתי ניסיון רב בעבודה כפסיכולוג במערכות חינוך ובמחלקות אשפוז פסיכיאטרי בהן טיפלתי וליוותי מטופלים והוריהם. בעבודתי אני מבקש לעזור למטופלי להגיע לתובנות על חייהם ולחולל שינוי חיובי אל מול קשיים שונים ומגוונים בעקבותן פונים לעזרה דוגמת חרדה, מערכות יחסים, אובדן, דיכאון, טראומה, ביצועי ספורט או בעקבות רצון לצמיחה אישית.

הקליניקה שלי ממוקמת בהרצליה והיא נותנת מענה למבוגרים, מתבגרים וילדים בליווי הדרכת הורים. 

גישתי המקצועית הינה פסיכודינמית אשר משלבת במידת הצורך כלים טיפוליים אחרים וגישות אחרות המתבססות על עקרונות הטיפול ההתנהגותי-קוגניטיבי (CBT) ועוד. בבסיס עבודתי אני רואה בתהליך הטיפולי את ההורים וגורמים נוספים כשחקנים משמעותיים והכרחיים לכוללות השינוי המיוחל בדפוסי ההתנהגות או הבנה של המטופל את עצמו. אומנם הטיפול מוכר לכלל האוכלוסיה כטיפול בדיבור, אך עם ילדים וחלק מהמתבגרים הטיפול הדינמי נעשה באמצעות "Play Therapy", אשר מאפשר את ביטויין של תחושות ורגשות דרך משחק משותף כדרך נוספת לבטא את קשייהם.

 מוזמנים ליצור קשר-                                ולהתרשם עוד באתר:https://he.vicportnoy.com/
בטלפון: 0524610575
במייל: portnoy.psych@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ויקטור פורטנוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ויקטור פורטנוי ובאחריותו/ה.