לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדס בוקוביץ

הדס בוקוביץ

הדס בוקוביץ

מטפלת ACT - ביבליותרפיסטית (M.A)

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6045

אז קצת עליי: נעים מאוד :) שמי הדס בוקוביץ ובהכשרתי למדתי טיפול בעזרת טקסטים, סיפורים, שירים, נרטיבים (M.A בביליותרפיה והתמחות בהנחיית קבוצות). בשנים האחרונות אני מתמקדת בגישת ה ACT ששמה דגש על תירגול מיינדפולנס, קבלה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הדס בוקוביץ

אודות הדס בוקוביץ

אז קצת עליי:
נעים מאוד :) שמי הדס בוקוביץ ובהכשרתי למדתי טיפול בעזרת טקסטים, סיפורים, שירים, נרטיבים (M.A בביליותרפיה והתמחות בהנחיית קבוצות).
בשנים האחרונות אני מתמקדת בגישת ה ACT ששמה דגש על תירגול מיינדפולנס, קבלה וחמלה כלפי עצמנו וכלפי הסביבה, לצד תנועה לעבר מה שחשוב עבורך באמת.
אני רואה חשיבות גדולה, קודם כל, בבניית האמון והקשר בנינו, הקשבה בפתיחות למה שכואב עכשיו, וביחד להבין טוב יותר מה ואיך נכון לעזור לך. בעלת נסיון בסיוע למבוגרים בעלי קשת רחבה של התמודדויות, ומאמינה בצעדים קונקרטיים לצד העמקה והקשבה.

 
במקביל לקליניקה פרטית הממוקמת בפרדס חנה, אני מנהלת את אחד משמונת הסניפים של ציפור הנפש, באזור חדרה והסביבה. ציפור הנפש הינה תוכנית הפועלת ע"י חברת שלו, המעניקה שירות להורים המתמודדים עם קשיים נפשיים במסגרת סל שיקום. 
בנוסף אני גם מורה ל NIA , שיטת ריקוד שבבסיסה איכויות של ריפוי וחיבור לעולם הגוף והנפש.  
המשמעות והסיפוק שאני שואבת מנגיעה בחייו של אחר, היכרות מעמיקה וסיוע כנה וקרוב לאנשים שאני פוגשת בדרכי המקצועית והאישית מהווים לי מגדלור לאורו אני הולכת ופועלת. שמחה על כל מי שבוחר בי לקחת חלק בדרך שלו. 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדס בוקוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדס בוקוביץ ובאחריותו/ה.