לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נילי לביא

נילי לביא

נילי לביא

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131943

פסיכולוגית קלינית מומחית מ.ר. 131943, מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב.  אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית, בשילוב כלים מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי, עם תשומת לב מיוחדת לחוויה הגופנית. זאת מתוך תפיסה אינטגרטיבית,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נילי לביא

דוברת עברית.

אודות נילי לביא

פסיכולוגית קלינית מומחית מ.ר. 131943, מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב. 

אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית, בשילוב כלים מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי, עם תשומת לב מיוחדת לחוויה הגופנית. זאת מתוך תפיסה אינטגרטיבית, ובהתאם לצרכים האישיים של כל מטופל.ת. 

בקליניקה אני פוגשת מטופלות ומטופלים סביב מגוון של קשיים נפשיים ומשברי חיים. 
כאשר ברקע התמודדויות הקשורות למצב האנושי שלנו ומשותפות לכולנו - חוויות של פגיעות, תנועה בין עצמאות ותלות, שינויים, פרידות ואובדנים, והניסיון למצוא משמעות בכל אלה.  

את התמחותי הקלינית עשיתי במכון שדות בת"א בטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים, ובמחלקה אשפוזית למבוגרים (גברים) במרכז לבריאות הנפש נס ציונה - באר יעקב. 
לאורך שנים הייתי גם חברת צוות במטיב - המרכז הישראלי לטיפול בפסיכוטראומה, שם עסקתי בריכוז פרוייקטים עבור פרטים וקהילות ובמחקר בתחום הטראומה.

אני מאמינה בטיפול כתהליך משותף, שיש בו ניסיון להתבוננות כנה אך גם חומלת על עצמי ועל אחרים; ומשתאה תמיד מול האומץ של אנשים לגעת במה שנמצא עמוק בתוכם, לגלות דרכים חדשות ולהשתנות.

ניתן ליצור עמי קשר בטל' 052-6209616

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נילי לביא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נילי לביא ובאחריותו/ה.