לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נמרוד בליך

נמרוד בליך

נמרוד בליך

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-7552

פסיכולוג תעסוקתי בעל מומחיות כפולה, בייעוץ קריירה ובמיון והערכה של עובדים, מדריך פסיכולוגים בתחומים אלה, מרצה לאבחון והערכת האישיות בתוכנית ה- MA לפסיכולוגיה תעסוקתית במכללה האקדמית ת"א-יפו. יש לי ניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נמרוד בליך

אודות נמרוד בליך

פסיכולוג תעסוקתי בעל מומחיות כפולה, בייעוץ קריירה ובמיון והערכה של עובדים, מדריך פסיכולוגים בתחומים אלה, מרצה לאבחון והערכת האישיות בתוכנית ה- MA לפסיכולוגיה תעסוקתית במכללה האקדמית ת"א-יפו.

יש לי ניסיון רב בתהליכי ייעוץ קריירה, אני מיישם הן התערבויות ארוכות טווח שמטרתן קידום ההתפתחות האישית והמקצועית ועזרה בביצוע שינוי, הן התערבויות קצרות טווח המכוונות לקבלת החלטה תעסוקתית/לימודית. משלב בייעוץ תפיסות מקצועיות דינאמיות, קוגניטיביות והתנהגותיות, עובד בקליניקה פרטית בביתי ברעננה.

אני מאמין שניסיון מקצועי רחב בשני תחומי המומחיות בפסיכולוגיה תעסוקתית חשוב מאד כדי לסייע לאדם המחפש התפתחות מקצועית. הוא מאפשר לשלב בין הבנת שאיפותיו ומאפייניו האישיים של הלקוח, ובין חיבור מציאותי שלהם לעולם העבודה בישראל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נמרוד בליך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נמרוד בליך ובאחריותו/ה.