לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה זוטא ליבר

הילה זוטא ליבר

הילה זוטא ליבר

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-110013

אודות הילה זוטא ליבר בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית מומחית המטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר-אילן. אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית ובמידת הצורך משלבת כלים קוגניטיביים והתנהגותיים (CBT). במהלך השנים...

פניה אל הילה זוטא ליבר

דוברת עברית.

אודות הילה זוטא ליבר

אני פסיכולוגית קלינית מומחית המטפלת בילדים, נוער ומבוגרים.
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר-אילן.
אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית ובמידת הצורך משלבת כלים קוגניטיביים והתנהגותיים (CBT).
במהלך השנים צברתי ניסיון רב בעבודה עם ילדים באמצעות טיפול במשחק, טיפול בבני נוער, טיפול במבוגרים והדרכת הורים במסגרות ציבוריות שונות עם אוכלוסיות מגוונות, ביניהן מרפאה קהילתית לבריאות הנפש יפו, מרפאה קהילתית לבריאות הנפש ראשון לציון, טיפול יום מבוגרים לוד, השירות הפסיכולוגי החינוכי רעננה ובפתח תקווה, הקליניקה לשירות הקהילה באוניברסיטת בר-אילן.
 

אני מאמינה בשיח אמפתי, "בגובה עיניים", תומך ומעצים. בעיניי אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך הוא הקשר הטיפולי, אותה תחושת ביטחון וקירבה, אשר נרקמת במפגש בינאישי בו המטופל מרגיש נראה, מוכל ומובן. תפקידי הוא להקשיב לצרכים הייחודים של האדם מולי ולאפשר מרחב בטוח, בו המטופל יוכל לפגוש את עצמו באופן כן ופתוח, לצמוח ולמצוא את דרכו. דרך שיחה, משחק אצל ילדים והקשבה, ישנה הזדמנות להתבונן בנפש ולהעמיק בהבנתה. בעזרת התובנות המשותפות מתבהרות ומתגבשות הדרכים להתגבר על קשיים רבים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה זוטא ליבר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה זוטא ליבר ובאחריותו/ה.