לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאל מטיסיס

דניאל מטיסיס

דניאל מטיסיס

פסיכולוג/ית

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-151892

אודות דניאל מטיסיס בקצרה:

ניתן ליצור קשר בטלפון, ב- WhatsApp  ובמייל. 055-9208881 www.danielsclinic.com  עלי שמי דניאל, פסיכולוג קליני, עולה חדש מבוסטון, חי בישראל מעל כעשור. המעבר שלי לישראל לימד אותי שחשיפה והכרות עם תרבויות שונות יכולה לתרום לכל...

פניה אל דניאל מטיסיס

אודות דניאל מטיסיס

ניתן ליצור קשר בטלפון, ב- WhatsApp  ובמייל.

055-9208881

www.danielsclinic.com

 עלי

שמי דניאל, פסיכולוג קליני, עולה חדש מבוסטון, חי בישראל מעל כעשור. המעבר שלי לישראל לימד אותי שחשיפה והכרות עם תרבויות שונות יכולה לתרום לכל טיפול, בדיוק כפי שגם הביוגרפיה של כל אדם וחיי המשפחה שלו.

יש לי ניסיון בטיפול עם קבוצות גיל שונות, החל ממבוגרים צעירים במהלך או אחרי השירות הצבאי, בשלב של בניית החיים  והקריירה ועד למבוגרים בגיל השלישי. בנוסף, יש לי התמחות בהבנה של הפסיכולוגיה לאורך שלבי החיים, וניסיון בטיפול בטווח רחב של גילאים.

 

 גישה טיפולית

בגישה שלי לפסיכותרפיה, אני נוטה להבין את המטופלים שלי דרך הסתכלות על היחסים שלהם לאחרים ובמקביל, על האופן בו המטופל מתייחס לעצמו. זאת ועוד, אני מתבונן על המצב האנושי, החברה והתרבות כמסגרות חשובות בעלות השפעה על הערכים והלחצים הפועלים על בני אדם, וגם כמשפיעות על מערכות היחסים שלהם. אני מאמין שטיפול מורכב מהתנהגות וקוגניציה. המינון של כל מרכיב מודגש בהתאם להתמודדויות והסגנון אישי של כל מטופל.

 

תחומי טיפול

 אני מטפל במגוון רחב של קשיים: קשיים בדימוי עצמי, כעס ותוקפנות, עצבות, דאגות, פחד בעיות ביחסים בין אישיים או בעבודה, בדידות, יאוש, חרדה, הרגשה שאני אבוד.ה ותחושות של חוסר כיוון, תחושות של ניתוק או הלם(הצפה) רגשית, חוסר יציבות רגשית.  באותה נשימה, יש לומר שזוהי רשימה פשוטה של קשיים שונים,  סביר להניח שהסיטואציה היחודית לך, מורכבת יותר, ולכן פעמים רבות נדרש להקדיש זמן לתשאול ראשוני.

 

למה לצפות מטיפול

שיטות טיפול יעילות הן בד"כ מבוססות על פיתוח הבנה עצמית בקרב פציינטים ועידוד אימוץ גישה ורגשות חדשים כלפי עצמם, אחרים וסיטואציית החיים שלהם. זה חשוב לזכור שטיפול פסיכולוגי אינו "גלולת קסם" – טיפול פסיכולוגי הינו הליך החלמה הדורש השתתפות והשקעה מהמטפל והמטופל כאחד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאל מטיסיס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאל מטיסיס ובאחריותו/ה.